Är det någon som vet vad det är för ciklid förresten? Här är jag med på bilden så att man kanske kan få en liten uppfattning om hur det såg ut.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Dom hade en sköldis också som betade alger från kanten på frontrutan. Mycket söt krabat. Påminde lite om Yoda.Daniel AndréassonKommentar
-
Och till sist så kommer ett par bilder på deras jättestim med pirayor. Hur många som helst i ett jätteakvarium.Daniel AndréassonKommentar
-
-
Det var allt från Danmarks akvarium. Här kommer en liten slutbild från igår när jag precis hade lyckats kliva på en geting som stack mej i foten. Men man ser mina två akvarier fint iallafall.Daniel AndréassonKommentar
-
Ursprungligen postat av dinajelÄr det någon som vet vad det är för ciklid förresten?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Första bilderna
Min Dominante Chilumba-hanne som tyvärr inte är helt utfärgad. men det är han som bestämmer i Malawi-karet!540L Tanganyika x3
375L Tanganyika
310L TanganyikaKommentar
-
Första bilderna
Några Pseudotropheus Saulosi. Min dominanta hanne, en av hans undersåtar, en tuggande hona och ett yngel.540L Tanganyika x3
375L Tanganyika
310L TanganyikaKommentar
-
Första bilderna
Sist men inte minst, några Golden.540L Tanganyika x3
375L Tanganyika
310L TanganyikaKommentar
-
Ursprungligen postat av AnubisMin Dominante Chilumba-hanne som tyvärr inte är helt utfärgad. men det är han som bestämmer i Malawi-karet!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av dinajelVar på Danmarks Akvarium i somras för ett par veckor sedan. Det ligger i Charlottenlund ett par S-tog-stationer utanför Köpenhamn. Dom hade en hel del att titta på, bland annat Tanganyika till min stora glädje. Där såg jag exempelvis den största jullen jag nånsin sett. En J. regani på minst 20 cm! Jisses. Trodde inte dom kunde bli så stora.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeHär finns en artikel från Ciklidbladet om Danmarks akvarium: http://www.ciklid.se/ciklidbladet_ar...200204&LOPNR=4Daniel AndréassonKommentar
-
Ursprungligen postat av ozricLova att slänga fram ett foto när han e fullt utfärgad! Har aldrig sett nån med så mkt gult på magen. E den VF?? Eller odlad,iså fall;från vart??
Han är numera Pappa till ett gäng fina yngel som jag ska försöka fota så småningom.
Här kommer ett kort till på min favorit.
Mvh Robert540L Tanganyika x3
375L Tanganyika
310L TanganyikaKommentar
Kommentar