Ursprungligen postat av specmats
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av malplaceradMin äldsta invånare i akvariet är en mal, i augusti har jag haft den i 1 år.
Någon malkännare som kan bekräfta/dementera det latinska namnet?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelaySjälvklart en liten fiskbild med dock av okänd art.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Ursprungligen postat av deelayEraserx så här ser den ut. Inte världens bästa kort kanske men man ser iaf hur den ser ut.
Ser helt ok ut! Vad hette arten nu igen? Vi kommer inte kunna åka förrän v.30 p.g.a utebliven hundvakt. Man blir otroligt låst när man har hundar...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Diskus
tänkte bara klämma in en bild på min pöjk med yngel fin?600.000L vatten på jobbet...
Min Zoon:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=504904
Kan vara värt en titt för alla fiskintresserade?Kommentar
-
Så nu e malawina på väg ner igen hemma =) känns lite som att ha hittat hem efter en vilsen resa norr om malawi...
Blev följande arter
P. phenochilus "white lips" 6st
A. Jacobfreibergi "Cape Mclear" 3st
P. virgatus "gome" 6st
O. lithobates 3st
A. rödrubin "Solna" =) 3st
T spec. "orange top" Lumbira 9stKommentar
-
-
Jasså phenochilus "white lips" går å få tag på nu ja, eller kanske gjort länge. Hmm, ne inte malawi igen, inte igen, eller hmm *sugen* fan också!
(har ju bara 2 kar nu me)Kommentar
-
Var det troffarna som fick ge vika för malawi-soppan,Deelay!?
Å vad e det för grönt i fiskpåsarna???"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av ozricVar det troffarna som fick ge vika för malawi-soppan,Deelay!?
Å vad e det för grönt i fiskpåsarna???||||Kommentar
-
Ozric
Det va tyvärr så just nu men ska nog kanske ha en grupp o leka med men dock inte hemma.
Malplacerad
Jo det gröna är trycket på påsarna =)
Angående sanden... ja va hette den, det är samma variant som dom har på akvarielagret till sina 4ögonfiskar.Kommentar
-
Lite bildbombning =)
A. jacobfreibergi "Cape Mclear" tyvärr outfärgad än så länge, kom ju hem igår så det lilasvarta i kroppen kommer väl snart.Kommentar
-
O. lithobates "zimabwe rock" ungdjur, det blå e på väg men blazen har kommit.Kommentar
Kommentar