If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tänk va olika det kan vara! jag tycker att mbunas är precis som du beskriver att dina troffar är deelay..som M.Auratus, helt extremt racande fram o tillbaks hela tiden mina troffar däremot använder hela akvariet och ganska ofta stimmar i en enda grupp som vandrar runt-hel coolt
Eraserx så här ser den ut. Inte världens bästa kort kanske men man ser iaf hur den ser ut.
Ser helt ok ut! Vad hette arten nu igen? Vi kommer inte kunna åka förrän v.30 p.g.a utebliven hundvakt. Man blir otroligt låst när man har hundar...
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Så nu e malawina på väg ner igen hemma =) känns lite som att ha hittat hem efter en vilsen resa norr om malawi...
Blev följande arter
P. phenochilus "white lips" 6st
A. Jacobfreibergi "Cape Mclear" 3st
P. virgatus "gome" 6st
O. lithobates 3st
A. rödrubin "Solna" =) 3st
T spec. "orange top" Lumbira 9st
Jasså phenochilus "white lips" går å få tag på nu ja, eller kanske gjort länge. Hmm, ne inte malawi igen, inte igen, eller hmm *sugen* fan också!
(har ju bara 2 kar nu me)
Kommentar