If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tanganyika regerar. Lägg upp mer bilder Cutekid. Synd att jag inte får in större kar i lokalen typ 720 i lokalen isf hade jag skaffat kilesa och lite foai eller Petrochromis.Har tröttnat totalt på Malawi : )
Numera Lägg upp era nytagna bilder så jag Laesk får modda dom. Sitter just o funderar på om jag skulle vara så förtjust i att få en bild moddad. Jag tror inte det om jag inte bett om det eller blivit tillfrågad först, men så kanske är fallet här.
Numera Lägg upp era nytagna bilder så jag Laesk får modda dom. Sitter just o funderar på om jag skulle vara så förtjust i att få en bild moddad. Jag tror inte det om jag inte bett om det eller blivit tillfrågad först, men så kanske är fallet här.
Mvh Jari
Intressant att du säger ifrån! Nedu dum som jag är så gör jag de utan å fråga... jag vill bara väcka intresset för photoshop, så folk inser hur mkt man kan göra, visst de går å göra "för mkt, så de går till överdrift" t.ex. som med drd:s scalarbild. Men "fuskar" gör alla duktiga fotografer, å då menar jag tar bort damm / fixar kurvor / färgbalans osv.
(å nej mina fototävlingsbidrag är inte söndermeckade, här är de senaste orginalet, de som är gjort är brightness/contrast å tagit bort nått dammkorn...)
(kan me säga att de va första gången jag använda blixten till fota firrar, å råkade ha ISO800 därav blev den så satans ljus)
Kommentar