Pieter; riktiga biffar till Ilangi eller!?? Med kroppen i kontrast med dorsal ser de ut å vara typ 15 cm TL ,kan det stämma?? En sån grupp man gärna tar ett tiotal "kalla" framför........
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av ozricPieter; riktiga biffar till Ilangi eller!?? Med kroppen i kontrast med dorsal ser de ut å vara typ 15 cm TL ,kan det stämma?? En sån grupp man gärna tar ett tiotal "kalla" framför........
storleken hmm dom får plats i min handflata (e en stor man) ska fasen mäta dom nån da
men dom e nog runt det men under 20 tror jag.
men det som e mäktigt med dom är att dom e rätt så höga i kroppsformen i mot va jag har sett andra ha.
hehe sen "dorsol" å "TL" förklara plez?
föresten burken e runt på ca: 900 liter.
//PieterKommentar
-
dorsal - ryggfena på engelska
TL - totallängd, dvs hela fiskens längd inklusive fenor.
skitsnygga Ilangi!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas Edorsal - ryggfena på engelska
TL - totallängd, dvs hela fiskens längd inklusive fenor.
skitsnygga Ilangi!
haha tyckte dorsal va bekant men så e det när man e trött
//PieterKommentar
-
Testar att ladda en bild
[ATTACH]2484[/ATTACH]-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
-
bild
Hej Daniel....fin bild,har du köpt Röd rubin nu.?? det är jag Tomas som köpte dina Moori delfiner...mvh TomasKommentar
-
Tackar.
Ja jag fick tag på en fin grupp till ett bra pris. Tyvärr så är fotogrfering inte den största talangen jag besitter och kameran är en sunkig Canon ixus av tidig modell. Hoppas delfinerna mår bra.-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
-
-
Aj aj aj.. jag börjar starkt att närma mig dagen då minst ett kar innehåller biffiga centralareTony EnglundKommentar
-
Mycket vacker och ståtlig! Lite annat än dina sillarTony, eller?
Men dom skall jag ju å andra sidan känna på pulsen i helgen! Tar med mig lite mat, så blir det nog stil på dom med.Anders LKommentar
-
Sill å sill
Här är ett par av dagens foton på dem iallafall.
Dimidiochromis compressiceps-hona med proppfull haka. Är säkert spottade i morgon bitti.Tony EnglundKommentar
-
Fossorochromis rostratus-hane på kvällsjakt. Han har precis lekt av en hona, så tyvärr har han släppt lite på makeup'en nu..Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonySill å sill
Här är ett par av dagens foton på dem iallafall.
Dimidiochromis compressiceps-hona med proppfull haka. Är säkert spottade i morgon bitti.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Riktigt snygg bild på Fossorochromis rostratus-hanen! Aldrig sett live Tony! Vore nice å se din lokal live någon gång! Kolla in lite rovisar! Kanske kan komma förbi jag å tricella någon gång...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Kommentar