diskuskaret..
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
vad är det som gör att man tröttnar på festae då ?.. hur stora är discusarna på bilden alex ? ser fina utKommentar
-
ptja..när man har festae som är 40 cm och skapar svallvågor i karet så hela ställningen gungar så blir man less rätt så snabbt, ett 720 är alldeles för litet för ett lekpar a festae, enligt mig.
Diskusarna där är väl omkring 13-15 cm skulle jag tippa påMvh AlexKommentar
-
Nu har en virgatus faktiskt börjat ta form som sina VF föräldrar även om han har långt kvar så e han en bit på vägen... skumt att det e så marigt att få dom fina när dom är odlade, vissa arter blir finare som odlade medans vissa är oslagbara som VF. Nån som kanske vet varför tex virgatusen inte är lika lätt att få färgglad som odlad som tex taeniolatusen?Kommentar
-
Nej jag ska inte ha malawi i 720:an också!
Sluta läskasKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskNej jag ska inte ha malawi i 720:an också!
Sluta läskasMvh AlexKommentar
-
Joooo CA o SA lr va det heter är ju bara grumligt ju!
Tanganyika då?Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Hahaahaha ..
tangas.. mjo varför inte.. men njae. orkar bara inte ta tag i det... känns som om de kommer gå åt 2-3000 om de ska bli tangas.Kommentar
-
Det gör det ju ändå, går åt pengar säkert lika mkt. När man håller på å byter fram å tillbaka...
Ibland kan det va värt å satsa lite mer. Blir ju lite mer "status" i karet om man pungat ut lite oxå. Kostar det så smakar det ju.
Foae är ju inte å leka med. Jag själv skulle kunna tänka mig å prova tanganyika i framtiden å framförallt troffar. Men jag har inte hållt på så länge så jag har lååååååång tid framför mig med malawi innan jag förverkligar något sådant.
Hade jag varit dig däremot å kört fast kanske en helomvändning vore på sin plats för att få snurr på entusiasmen igen. Bara målar mina spontana tankar med ord...
Hoppas det fixar sig för dig.Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Laesk: Du kanske vill låna ett gäng Troffar och känna hur det känns ett tag :-)Kommentar
-
-
Oj, den var snygg,Lutt! E det vanligt att de e SÅ fina??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
visst är han snygg....han ska användas till avel när lokalen är klar...
jag vet inte jag köpte dom när dom var 8-10cm och det fanns bara ett sånt par i affären...har faktiskt aldrig sätt ett annat fullvuxet par av denna sortens hanteln live
jo förresten är det nån som kan ge det korrekta latinska namnet på denna....blir inte klok det finns ju flera arter av hantelciklider...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar