C.moori hane nr2
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
För fan deelay, sluta läskas me malawi hela tiden! En sak är säker iaf, att jag saknar mina moori :\
för ca 1,5år sen i förra lägenheten... (blått lysrör)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskFör fan deelay, sluta läskas me malawi hela tiden! En sak är säker iaf, att jag saknar mina moori :\
för ca 1,5år sen i förra lägenheten... (blått lysrör)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mattias Anderssonen bild på mitt nya kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskFör fan deelay, sluta läskas me malawi hela tiden! En sak är säker iaf, att jag saknar mina moori :\
för ca 1,5år sen i förra lägenheten... (blått lysrör)
Ursprungligen postat av choffefina firrar deelay! är imponerad av dina bilder fint
LN
Dom är från en liten privatodling, föräldrarna är köpta från tyskland.
Ursprungligen postat av Mikael_SFina firrar Deelay..Senast redigerad av deelay; 31 July 2006, 02:57.Kommentar
-
Jo du deelay! Du har riktigt sjyst sammansättning nu! Får se fram emot färgningen av alla alster du har!
Själva när vi kommit hem ifrån en svettig resa såg vi till vår överraskning att 2 av våra O.Lithobates fått riktigt snygga bläsar! Vågar inte lova några kort dom närmaste dagarna ska röja upp efter semestern. Men inom kort...
Blev riktigt överraskade som sagt! Sen går en L.trewavasae hona med yngel plus en Ps.elongatus chewere o en johanni hona. Så det blir till o plocka upp snart!
Waooo till er lokal deelay! Vill ha! dreggel! Tusen tack för besöket! Var mega trevligt! Håller på å koppa in L.trewavasae honorna o Linda har slängt i sin phenocolius lr hur den nu stavas! Han ser lite tafatt ut men det kommer nog!
Tjo...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Fan va bra att det händer lite =) plockade hem en rubin som började göra lektecken efter 20s... får se hur fin han blir.
OBS lite suddigt kort kommer bättre senare =)Senast redigerad av deelay; 31 July 2006, 20:36.Kommentar
-
-
Här kommer en "mindre bra" bild på min nya Aulonocara Röd runbinhane.. 14cmMvh Mikael SchöllinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Mikael_SHär kommer en "mindre bra" bild på min nya Aulonocara Röd runbinhane.. 14cmSenast redigerad av deelay; 01 August 2006, 03:16.Kommentar
-
fina e dom iaf båda två
deelay, fattar inte hur du lyckas med så fina bilder. jag vill kunna fota så
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av choffefina e dom iaf båda två
deelay, fattar inte hur du lyckas med så fina bilder. jag vill kunna fota så
mvh christofferKommentar
Kommentar