Ursprungligen postat av deelay
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Mvh Mikael Schöllin -
jepp, tyvärr verkar han vara på upphällningen av nån konstig anledning. Han äter o äter men tillgodoser sig inte föda, får inte ut magen på han. Får se om det går att göra något åt de./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Sullguckuen sista
cougar: håller med! VILL HA DEMASONIS! men har ingen plats
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Demasoni...*suck*...ja ett kar med ett gäng Demasoni är inga fel, men de är lite som med troffar...rent av fängslande fiskar men som kräver en hel del vård och kunskap av sina skötare för att de ska komma till sin rätt. Känsliga arter, men väcker alltid ett sådant där "kliande" ha-begär!Kommentar
-
Eraserx, jag har ca 15 halvstora, och kanske ett 40tal yngel från dem för tillfället.
kul att man kunde väcka någons ha begär.Kommentar
-
Här kommer senaste bilden, har inte så mycket med ciklider att göra men väl en ciklidiot som numera vet hur det känns att trampa snett på riktigt!
Edit: Dagen efter hade jag ingen vrist, det såg mer ut som om jag hade ett knä extra, stog bokstavligen på knölen på utsidan av vristen när jag trampade fel.
En annan bild: http://i25.photobucket.com/albums/c98/zakke/ajje2.jpgSenast redigerad av ZakatH; 25 July 2006, 00:59.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Midas_TomAJAJAJAJJAJA .. vad hände ? ser inte kul utKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonDemasoni...*suck*...ja ett kar med ett gäng Demasoni är inga fel, men de är lite som med troffar...rent av fängslande fiskar men som kräver en hel del vård och kunskap av sina skötare för att de ska komma till sin rätt. Känsliga arter, men väcker alltid ett sådant där "kliande" ha-begär!
Jag har precis börjat och komma igång med att odla upp lite yngel av Demasoni och varje person som är här och ser dom för att köpa någon annan Malawi, ber på alla fyra för att få köpa Demasoniyngel av mig.
Min grupp av Demasoni består av 37 st. individer och har precis blivit könsmogna. Sammanlagt är jag inne på sjunde leken så nu börjar det bli ett par honor som ger yngel, men honorna är små ca 4 cm så det blir inte så många i varje kull.Senast redigerad av Johan F; 25 July 2006, 12:40.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Grymt snygga demasonis Är det vildfångade??
Johan håller med dig, fast jag har aldrig haft malawis tidigare ^^'540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Dom demasoni jag äger och har ägt har varit olika
Den grupp jag har idag fungera som vilken malawi som helst inga konstigheter
Medans andra grupopper har varit fullständigt hopplösa med ihjälslagning.Kommentar
-
Dom är odlade. Har tillfört 1 sjöodlad hona bara för att se om det gick,och det gjorde det så det blir fler senareKommentar
-
Kommentar