Så här ser det ut. De täcker hela trädpartier och häckar. Folk har inte kunnat öppna sina fönster ens, i viss områden eftersom de gärna sprider ut sig utanför träden också.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Japp äckligt men ändå facsinerande att titta på (så länge man slipper ha de små i trädgården.
Kändes dock inte aktuellt att ta in dem till fiskarna liksomJaha så har man blivit en skånsk norrbottning då!Kommentar
-
Finns det inga fåglar i Luleå? De borde ju äta nästan ihjäl sig på goda larver...eller kan det vara så att "nätet" gör larverna osynliga från luften pga dess skimmer?
Hur som helst...riktigt häftigt...och äckligt....Kommentar
-
Stefan, tror det är som du säger att fåglarna inte "vågar" flyga in i nätet. Kanske fastnar som flugan i spindelnätet?Mvh AlexKommentar
-
-
Jag undrar om ni i Skövde inte vill ha ett par kilo larver? Fixar vi lätt härifrån!Jaha så har man blivit en skånsk norrbottning då!Kommentar
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av Fr BuBuJapp äckligt men ändå facsinerande att titta på (så länge man slipper ha de små i trädgården.
Kändes dock inte aktuellt att ta in dem till fiskarna liksom
men jag har annars för mig att det finns vissa "fabriker" som "odlar" larver, för att deras puppor och "nät" är bra att göra kläder av mm, tror det är i china som allt annat... borde väll kunna skicka skiten fast de vill väll ingen göra (bara yrar lite, tänker högt)
_______
snygg mal cougar!Senast redigerad av choffe; 19 July 2006, 13:31.Christoffer LundholmKommentar
-
ja vi samlar ihop djur å bränner i mängder. typ allt folk tycker är äckligt ... råttor, ormar, skator, duvor å alla insekter. skitbra ide.fish r friendKommentar
-
Ursprungligen postat av choffehehe ok. men kan man inte samla ihop allt (de sitter väll i "stora klumpar" så man kan väll samla ihop en hel del enkelt) i en stor tunna eller nåt och sen bränna skiten fast det kanske är så otroligt mycke så det är omöjligt men ni skulle väll kunna dra ihop nåt med samfälligheten osv
men jag har annars för mig att det finns vissa "fabriker" som "odlar" larver, för att deras puppor och "nät" är bra att göra kläder av mm, tror det är i china som allt annat... borde väll kunna skicka skiten fast de vill väll ingen göra (bara yrar lite, tänker högt)
_______
snygg mal cougar!Jaha så har man blivit en skånsk norrbottning då!Kommentar
Kommentar