If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
niclas det verkar som du har varit i ålborg och handlat fiskar. vad tog han för vhitelipsen nu.
Nope =) jag var i våran lokal o hämta hem lite som jag tyckte skulle passa hemma =)=)
Den dagen jag åker till Ålborg kommer du märka för då kommer jag hälsa på i din lokal med om det passar.
Danskarna är ju flera ljusår före Sverige när det gäller haplisar. Whitelips finns i varenda zoobutik (även i storköps-butikerna) i danmark känns det som, åtminstone i de jag besökt. Inte särskilt dyra heller då det dräller av dem.
Om det är några som har planer på att åka över gbg-fredrikshavn till ålborg är jag jäkligt sugen på att haka på om det finns plats!
Danskarna är ju flera ljusår före Sverige när det gäller haplisar. Whitelips finns i varenda zoobutik (även i storköps-butikerna) i danmark känns det som, åtminstone i de jag besökt. Inte särskilt dyra heller då det dräller av dem.
Om det är några som har planer på att åka över gbg-fredrikshavn till ålborg är jag jäkligt sugen på att haka på om det finns plats!
Vi är väldigt sugna på att åka över till Danmark. Men va kostar det?
Akvaristen är den petigaste och den största perfektionisten som finns.
Jag kom. Jag såg. Jag köpte.
Kom hem. Koppade i. Lämnade tillbaka
ja niklas du är alltid välkommen, men ring en signal först, jag vet att jag har inte varit så bra på att besvara mina mail, för att det har varit ett väldigt turbulent år, så jag har tyvärr inte haft så mycket tid med mina fiskar på grund av div besök hos advokater och bodelning, men det börjar lugna ner sig. mvh janne
Efter att ha tillbringat så många stunder med kameran framför karet kan jag inte göra annat än att lyfta på hatten för fotograferna här på forumet. Så många av mina kort rätt i papperskorgen! Dj-dra tur att man har digitalkamera i alla fall . Det enda någorlunda lyckade kortet av 800 försök; min unge Sc fryeri-hanne. Arten får väl ses som en "mört bland ädelfisken" här i tråden, men jag har inte mer spännande fotoobjekt i karet än.
Nä nu låter VM-finalkommentatorn lite väl upphetsad...
Kommentar