If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Detta e annledningen... dom simmar ju bara som galningar uppe vid vatten ytan, det va bättre i början när dom va lite reserverade men nu e det så trist me dessa galna matmaskiner, finns lixom inget o titta på känns det som speciellt som det inte spelar någon roll om jag sitter stilla o väntar. Det spelar absolut inge roll alls hur länga jag sitter still o väntar.
Detta e annledningen... dom simmar ju bara som galningar uppe vid vatten ytan, det va bättre i början när dom va lite reserverade men nu e det så trist me dessa galna matmaskiner, finns lixom inget o titta på känns det som speciellt som det inte spelar någon roll om jag sitter stilla o väntar. Det spelar absolut inge roll alls hur länga jag sitter still o väntar.
Jag tror iof att dom e ganska balla o kolla på om man monterar nått framför burken där man kan sitta ungefär som när man spanar på fåglar men så fort dom ser dig så ere klippt... det e som att sätta på vindrutetorkarna på högsta fart o sen går inte o stänga av =)
Jag tror iof att dom e ganska balla o kolla på om man monterar nått framför burken där man kan sitta ungefär som när man spanar på fåglar men så fort dom ser dig så ere klippt... det e som att sätta på vindrutetorkarna på högsta fart o sen går inte o stänga av =)
Låter som gruppen inte har "satt sig" men att de lärt sig sig var maten kommer ifrån,kanske också från Vem.... Matar du många ggr om dan eller???
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Låter som gruppen inte har "satt sig" men att de lärt sig sig var maten kommer ifrån,kanske också från Vem.... Matar du många ggr om dan eller???
Det är lite olika just nu eftersom det har varit lite virrigt sista tiden med lite resor och så vilket har gjort att jag haft mat hjälp... mellan 1 och 2 g per dag blir det.
tänk va olika det kan vara! jag tycker att mbunas är precis som du beskriver att dina troffar är deelay..som M.Auratus, helt extremt racande fram o tillbaks hela tiden mina troffar däremot använder hela akvariet och ganska ofta stimmar i en enda grupp som vandrar runt-hel coolt
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Kommentar