If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mm man vet ju hur du kan bli om du får hålla på choffe
hur menar du nu?
det är väll endå nån som håller med mig om att en OB mbuba oftast är väldigt vacker!? och en OB gör ju också att det blir olika mönster på fiskarna, o de tycker jag e snyggt...
det är väll endå nån som håller med mig om att en OB mbuba oftast är väldigt vacker!? och en OB gör ju också att det blir olika mönster på fiskarna, o de tycker jag e snyggt...
Visst kan en del OB-färgade vara snygga men själv så föredrar jag naturfärgade fiskar (icke OB). Det känns mer naturtroget på det viset...
Finns det inte naturliga MC/OB varianter i malawisjön?
Jo visst finns det det. Men jag sa bara min personliga åsikt, att jag tycker det är finast med en "ren" fisk. Jag har kanske en egen uppfattning på naturtrogen fisk kanske??
Men iaf MC/OB är fina men icke MC/OB tycker jag är finare.
Jo visst finns det det. Men jag sa bara min personliga åsikt, att jag tycker det är finast med en "ren" fisk. Jag har kanske en egen uppfattning på naturtrogen fisk kanske??
Men iaf MC/OB är fina men icke MC/OB tycker jag är finare.
Naturligtvis har du en egen uppfattning, såg inte att det stod (icke ob) i parentes i ditt föregående inlägg. Skyller på febern
mvh christoffer
ja skoja lite med dig ba choffe
visst kan OB vara riktigt snygga, men jag har alltid tyckt (och fortsätter tycka) att vanligt färgade är snyggare.
540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Kommentar