Seså nu ska vi inte bråka om smak, vissa gillar färgglada pannkakor andra gillar missfärgade malawis, vi är alla olika
Lägg upp era nytagna bilder - Del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av choffehehe...bra att nån stoppar oss
Mm man vet ju hur du kan bli om du får hålla på choffe540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Ursprungligen postat av choffeden är ju skitsnygg
Denna däremot är riktigt vacker !// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Drd, men är det din då?
Lätt äre ju o lägga upp bilder på andras fiskar o säga att de är snyggaMvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av JeppeMm man vet ju hur du kan bli om du får hålla på choffe
det är väll endå nån som håller med mig om att en OB mbuba oftast är väldigt vacker!? och en OB gör ju också att det blir olika mönster på fiskarna, o de tycker jag e snyggt...
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av choffe
det är väll endå nån som håller med mig om att en OB mbuba oftast är väldigt vacker!? och en OB gör ju också att det blir olika mönster på fiskarna, o de tycker jag e snyggt...Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael_SVisst kan en del OB-färgade vara snygga men själv så föredrar jag naturfärgade fiskar (icke OB). Det känns mer naturtroget på det viset...||||Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av malplaceradFinns det inte naturliga MC/OB varianter i malawisjön?
Men iaf MC/OB är fina men icke MC/OB tycker jag är finare.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
håller delvis med dig mikael. men en OB/MC gör att det blir lite annorlunda och snyggare i "helhet". det är iaf in personliga åsikt
-
Ursprungligen postat av Mikael_SJo visst finns det det. Men jag sa bara min personliga åsikt, att jag tycker det är finast med en "ren" fisk. Jag har kanske en egen uppfattning på naturtrogen fisk kanske??
Men iaf MC/OB är fina men icke MC/OB tycker jag är finare.||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av choffehur menar du nu?
det är väll endå nån som håller med mig om att en OB mbuba oftast är väldigt vacker!? och en OB gör ju också att det blir olika mönster på fiskarna, o de tycker jag e snyggt...
mvh christoffer
visst kan OB vara riktigt snygga, men jag har alltid tyckt (och fortsätter tycka) att vanligt färgade är snyggare.540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
-
okidoki. alla tycker vi olika, o tur är ju det för annars skulle ingenting hända!
-
Sant540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
Kommentar