Letar efter ett lysrör som simulerar månljus/nattljus i storleken 150 cm (58W) men har inte hittat någon tillverkare. Någon som vet om det finns och i så fall vilka som tillverkar sådana?
150 cm månljus/nattljus?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Testa ikeas diod ljus tror dom heter tretioen
Ursprungligen postat av Alexander WibergLetar efter ett lysrör som simulerar månljus/nattljus i storleken 150 cm (58W) men har inte hittat någon tillverkare. Någon som vet om det finns och i så fall vilka som tillverkar sådana?-= 720 liter Malawi 350 liter Sydamerika=-
-= Acei ,Estherae, Trewavasae, Auratus VF =-
akvariet.forum24.se -
Jag har någonstans sett bilder på ett akvarium där ägaren hade målat ett av sina lysrör med vanlig färg. Resultatet vart alldeles utmärkt ! Man kanske skall tänka på att kolla upp att färgen tål värmen först bara ! )
Det finns ju faktiskt värmetålig färg som är avsedd för att måla bilmotorer med bla. Sådan färg måste ju duga alldeles utmärkt tror jag...
Mvh/JanneSenast redigerad av jannemannen; 05 May 2006, 19:17.Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
Alex: Ett vanligt corallstar ljus måste ju funka perfa. Mitt blir riktigt bra på kvällen.Kommentar
Kommentar