Letar efter ett lysrör som simulerar månljus/nattljus i storleken 150 cm (58W) men har inte hittat någon tillverkare. Någon som vet om det finns och i så fall vilka som tillverkar sådana?
150 cm månljus/nattljus?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Testa ikeas diod ljus tror dom heter tretioen
Ursprungligen postat av Alexander WibergLetar efter ett lysrör som simulerar månljus/nattljus i storleken 150 cm (58W) men har inte hittat någon tillverkare. Någon som vet om det finns och i så fall vilka som tillverkar sådana?-= 720 liter Malawi 350 liter Sydamerika=-
-= Acei ,Estherae, Trewavasae, Auratus VF =-
akvariet.forum24.se -
Jag har någonstans sett bilder på ett akvarium där ägaren hade målat ett av sina lysrör med vanlig färg. Resultatet vart alldeles utmärkt ! Man kanske skall tänka på att kolla upp att färgen tål värmen först bara !)
Det finns ju faktiskt värmetålig färg som är avsedd för att måla bilmotorer med bla. Sådan färg måste ju duga alldeles utmärkt tror jag...
Mvh/JanneSenast redigerad av jannemannen; 05 May 2006, 19:17.Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
Alex: Ett vanligt corallstar ljus måste ju funka perfa. Mitt blir riktigt bra på kvällen.Kommentar
Kommentar