Vad tycks om mitt nystartade 720-liters Sydamerikakar med växter och jordätare. Satanoperca "redlips", Geophagus steindachneri, Tapajos orangehead och Laetacara thayeri. Jag göder också med co2.
Mitt 720-liters SA-kar
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Ser mycket trevligt ut! Själv har jag inte lyckats komma loss med jordätare riktigt... ser hur som helst fram mot fler bilder.Anders LKommentar
-
Fler bilder
Här kommer det fler bilder på mitt 720-liters SA-karTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Nu har växterna vuxit upp lite mer vad tycks?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kanonfint.....
min smak säger dock att det är liiite för ljust, själv tycker jag om när det är lite lagom ljust/mörkt....
Annars helt ok
mvh PeterKommentar
-
Kommentar
-
Ahh ok .....
Kör utan en gång sen så får jag/vi ser hur det blir
Mvh Peter
Hur gick det med 375 tanganyika då?
Mvh PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénVad tycks om mitt nystartade 720-liters Sydamerikakar med växter och jordätare. Satanoperca "redlips", Geophagus steindachneri, Tapajos orangehead och Laetacara thayeri. Jag göder också med co2.Kommentar
-
Det är igång med Neolamprologus buesheri, N. leleupi, J. marlieri. L. multifasciatus, Callochromis pleurospilus och Synodontis petricola.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Jag kör med två acuaclear 802 i en filterkammare. Sen göder jag med co2 och jag har knappt en tillstymmelse till alger.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénDet är igång med Neolamprologus buesheri, N. leleupi, J. marlieri. L. multifasciatus, Callochromis pleurospilus och Synodontis petricola.
Är på jakt efter sånna
Mvh PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av nässlanDet ser jäkla fint ut. vad kör du med för filter?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Jag kör med två innefilter som pumpar vardera 1000 i timmen. Och ett 2215 eheim ytterfilter.
Sammanlagd cirkulation blir då 2600 liter i timmen.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar