Går det att få tillbaka tidssökningen under "nya inlägg" som försvann vid senaste uppdateringen?
Nya inlägg
Kollaps
X
-
Nya inlägg
Taggar: Ingen -
Ja det går, med lite extra kodarbete. Fokuserar dock just nu på Köp & Sälj varför denna aktivitet är nedprioriterad just nu.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
Låter bra att både det och köp & sälj är på gångKommentar
-
-
Jag är också nyfiken!
Tony: Varfär leker inte du med de andra tjurarna? (Styrelesmedlem istället för Forumsvärd)Mvh
RobinKommentar
-
Men här leker han med dom andra tjurarna
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftJa det går, med lite extra kodarbete. Fokuserar dock just nu på Köp & Sälj varför denna aktivitet är nedprioriterad just nu.
Jag saknar denKommentar
-
Jodå... ingen rast och vila här inte
Denna står på tur som utlovat tidigare. Räkna dock med att det kan dröja någon vecka eller så, vill ju hinna andas utJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Uppdaterar någon vecka senareKommentar
-
Jag kan nog fixa till "senaste inlägg" inom kort. Efter att ha åkt bil med Christian A i några timmar fick jag lite tips om funktioner
Skall jag ordna det Joakim?Tony EnglundKommentar
-
Kör på TonyKommentar
-
Då fixar jag det
Som ni märkt har jag haft en aning lite datortid det senaste vilket beror på greklandsemester och altanbygge. Nu börjar altanen ta form och semestern i övrigt har bara fyra dagar kvar, så snart har jag den gamla goda tidens datortid att leva efter. Kort sagt, nästa tisdag är det back in business och massor av tid för ciklid.se igen.
"Senaste inlägg" skall jag ordna under morgondagen (tisdag alltså).Tony EnglundKommentar
-
Nu är Nya inlägg åter.
Har skapat ett antal olika fördefinierade val som förhoppningsvis täcker behovet. Behövs mer alternativ så säg till.
Kan styra det på sekund upp till år om nödvändigt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
Kommentar