impressive
Cichlasoma festae
Kollaps
X
-
-
-
fina! man blir ju ganska sugen..
skulle va kul att se en helhetsbild med festae med..Kommentar
-
-
Läckra!
40 cm är ganska stort=)mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
-
Liten kortfilm på mina festae.
ursäktar för algig ruta, men har köpt en plecostoums idag som skall lösa det problemet.
Tack Patrik_tq som grejjade filmen.Mvh AlexKommentar
-
riktigt fint par alex nu ser man sizen på dom!!!!!Kommentar
-
superfina alex!
Man blir ju riktigt sa-sugen!mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
-
Sanslöst röd och vacker hona! Hanen var en rejäl biff också, något helt annat än magerskrället jag hade.
Ballt med ljud till filmen också, får man fråga vilket program som användes?Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Jätte fina ,blir lite sugen ... har ett tomt 750L men vilka fiskar passar ihop med de ?Kommentar
-
Tom, Jullen och Erik, tack för berömet!
FI:
Vad för program som användes är jag osäker på, tror att det är vanliga movie maker som finns i windows. Men kolla upp med patrik_tq själv. Som mest sitter på zoopet.
pleco:
well...man får prova sig fram. Funkar än så länge bra med malar och stanniolbarber. Kommer även pröva på påfåglar (!!!) tillsammans, men tror det går åt pipan. Men måste ha ngt som hanen får bråka med, eftersom honan offer #1 just nu. Även om på filmen inte såg så värst osams ut så är dom detMvh AlexKommentar
-
Tusan oxå, filmen funkar inte hos mig! Ser ut som en psykedelisk pink floyd konsert anno 1969!Anders LKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
Tusan oxå, filmen funkar inte hos mig! Ser ut som en psykedelisk pink floyd konsert anno 1969!Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
Kommentar