Ursprungligen postat av T_K
Du kanske hade tänkt dig att lösa medlemskap i NCS men nu ångrar du dig för att köp & sälj tillfälligt är nere för att det ska bli en bättre funktion, vad vet jag...
Tycker den här diskussionen spårade ur för länge sen!
Självklart ska allas åsikter tas på allvar och det tror jag att de gör. Men när det blir en hög ton med obefogad kritik (från icke medlemmar dessutom) så förstår iaf jag att irritation uppstår! Jag tror inte du skulle sitta på ditt jobb och ta skit från någon som hade synpunkter på era produkter/tjänster men inte betalade för dom, rätta mig gärna om jag har fel.
Låt arbetet med den nya köp & sälj få ta den tid som behövs för att den ska bli så bra som möjligt istället för att bråka. De som gör det jobbet åt oss (som inte ens är medlemmar, ännu ) gör det på sin fritid. Utgå från era egna liv, har ni en massa tid över? Jag skulle inte kunna ta på mig det ansvaret som ni som jobbar i föreningen gjort för jag har inte möjlighet att avvara den tid som krävs eftersom jag då måste prioritera bort annat i mitt liv. Tänk på det en stund ni som klagar...
Snart kommer ni se en NCS logga under mitt namn för JAG uppskattar den här föreningen med tillhörande internettjänster!
Bra jobbat!
Kommentar