Bra jobbat joakim bättre att det tar tid och blir ordentligt istället snabbt och dåligt
köp och sälj
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jag kollar framförallt köp&sälj sidan på ciklid.se och det tror jag att även många andra
besökare gör.
Om man tittar på den begränsade medverkan i övriga forumet.
Varför måste hela köp&sälj stängas ner för att ett nytt konstrueras
kan inte det gamla vara kvar och så byter man bara när den nya varianten blir klar?
Stänger man ner en av de mer välbesökta delarna av en hemsida tycker jag att man
klart och tydligt markerar det och presenterar en handlingsplan. och datum när det
kommer igång på nytt
Ni som saknar funktionen kan besöka andra sidor under tiden med liknande funktioner
som firren.com, Very important cichlids, Nordvästra Skånes akvarister osv flyttar
tillräckligt många användare så får vi andra intressanta köp&sälj sidor att besöka.Kommentar
-
Instämmer med föregående talare - visste inte om att de sidor som nämndes hade köp och säljdelar, men ska genast ut och leta reda på dem. Har lite abstinens.
Det är ju inte så att folk säljer ciklider på blocket, har faktiskt sökt där men glöm det, det blir inga träffar.
När kommer k&S tillbaka!?!Kommentar
-
Ursprungligen postat av lenistråkigt om det ska bli en betaltjänst!
Zoopet är helt annorlunda. Det är ett privat företag med ekonomiska vinstintressen, även om ägaren säkert skulle säga annatKommentar
-
Håller faktiskt med! Varför stänga ner det gamla i väntan på det nya?? Dessutom utan att ha en tidsplan när det nya skall komma upp? "Innan semesterperioden" är väldigt vagt tidsmässigt då vissa väljer att ha semester redan i maj och andra i augusti....Kommentar
-
Ursprungligen postat av juristenVarför måste hela köp&sälj stängas ner för att ett nytt konstrueras
Mvh JariKommentar
-
Sen hoppas jag att i det nya köp&sälj inte byggs in funktion för kommentarer som på zoopet. Där det mesta avhandlas förutom just det som skall säljas, kan vara allt om annan inredning eller lösning på bilden som man postar. Helt enkelt såna brevvänner som alltid är involverade när det gäller annonsering men är lätt att avfärda via mail. Så som Zoopet har, så blir ju brevvänsproblematiken offentlig för alla att se.
På zoopet har jag tagit bort annonser i förtid på grund av detta.
Mvh JariKommentar
-
Det vore bra om det blir som danskarnas ciklid sida så dom som är företagare separeras från privata.
Så slipper man företagre ibland privat får det är ju lätter att hävisa dom dit som tidigare inte följt reglerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av juristenNi som saknar funktionen kan besöka andra sidor under tiden med liknande funktioner som firren.com, Very important cichlids, Nordvästra Skånes akvarister osv flyttar tillräckligt många användare så får vi andra intressanta köp&sälj sidor att besöka.
Sannolikheten för att det skulle kommit in några nya annonser mellan gångerna man går in på sidorna är dock rätt liten.Kommentar
-
Ska bara berätta att det kommer mer o mer trafik på very-important.se
Du måste vara medlem för att lägga upp annons men det tar dig 1 min o kostar dig inte en krona.
O vad jag har förstått så får folk sålt sina saker där.
Vill bara ge folk ett alternativ så länge innan ciklid kommer igång igen
Kanske jag fortsätta hålla den öppen för att ge folk fler ställen o bättre nät att nå varandra
kommer fler funktioner längre fram
o allt tar sin tid.
Mvh LasseKommentar
-
Fritt fram
Detta alternativ Lasse är ju hur bra som helst, tydligen inga som gnäller numera.
Ser att det är mer än din sida som man kan köpa o sälja på,,,;-)Kommentar
-
Får hoppas det
Är inte ute efter tt ta folk från ciklid.se
Vill bara hjälpa folk som vill sälja sina sakerKommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenFår hoppas det
Är inte ute efter tt ta folk från ciklid.se
Vill bara hjälpa folk som vill sälja sina saker
Och köpa andras!Kommentar
-
Ja klart
Man söker alltid ngt
Har du msn jhonny?
Det är johnny som är nere ibland?Kommentar
-
De siter du nämner har dock sina säten i Malmö/Söderort. Finns det ingen site som har sitt säte närmare Stockholm?Kommentar
Kommentar