Ursprungligen postat av doctor
Sökaren i Nikon D70s
Kollaps
X
-
-
Japp, det blidde ingen kameramackapär
Utan en mycket coolare raritet, real stuff liksom!
En Rickenbacker 4001 årsmodell -75 i nästan mint condition!
Jag är hur nöjd som helst, fortsätter gärna att låna frugans olympus
Denna gura skall jag INTE tänkt slarva bort!
Å tack Tony, än en gång, för tips å foto!Senast redigerad av anli; 05 May 2006, 22:53.Anders LKommentar
-
-
Min D70 (gamla modellen) har just utvecklat BGLOD (Blinking Green LED of Death), dvs minneskretsarna har blåst. Eftersom det var ett konstruktionsfel på den modellen ersätter Nikon visserligen kameran, men jag funderar på att byta till en D200 eller möjligen en 350D...
Nikons objektiv har jag rätt bra pejl på, men vad finns det för bra 1:1 macros i överkomlig prisklass till Canon?Kommentar
-
Canonmacro har det snackats om massor, bland annat i denna tråd:
Tony EnglundKommentar
-
Det verkar vara en väldans massa musiker här på forumet, hur kan det komma sig? Fiskar och musik verkar vara två intressen som hänger ihop Eller så är vi bara hobbysamlare allihopa
Cool bas!Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyCanonmacro har det snackats om massor, bland annat i denna tråd
Jag vet ju att det finns grymma macrolinser till Canon, men de jag sett har varit så överjordiskt dyra...Kommentar
-
Mike, då är väl Canons 60mm USM macro något att kika på. Inte sådär astronomiskt dyrt.
Och nog för att autofokus inte är raketsnabbt på Tamrons macro, men snabbt och skapt nog att fota det mesta i fiskväg. Oftast låser jag fokus och "väntar in" fisken vilket brukar funka bra.
(vidare diskution är bättre att ta i en separat tråd)Tony EnglundKommentar
Kommentar