If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hur länge kommer köp och sälj att vara stängt? Det är ju dagens höjdpunkt o gå in o kolla om man kan göra ngt kap eller sälja ngt. Stod att det var stängt pga att folk inte skötte sig vad kan ni göra åt det?
2006-04-24
Köp & Sälj stängt tills ny avdelning är klar.
Detta beror på att folk inte kan följa befintliga regler om företagsannonsering.
-----------------------------------------------------------------------------
det känns ju lite konstigt för om det är ett riktigt företag, är man inte intresserad av privatannonser.
men skulle det vara något företag som annonserar kan man väl säga att det är privatperson för något riktigt företag är det inte.
håller mig till banners
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Per
du har så rätt
min favoritkällare är Berras sportfiske
en annan favoritkällare är Mankans odling
akvarievalvet är min favoritkompis (obs källare)
Kemo bilmek (källare) gud va han är bra
bra ide
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Christer, jag är övertygad om att vi skulle ha trevligt och gilla varandra om vi träffades över en öl och snackade lite akvarier. Att jag hackar på dig då och då beror på att jag (också) har ett stänk av arrogans i mina inlägg ibland.
Hot Scripts is the net's largest PHP, CGI, Perl, JavaScript and ASP script collection and resource web portal. We are an Internet directory that compiles and distributes Web programming-related resources, geared toward webmasters, developers and programmers looking for enhancing their Web sites and intranets with dynamic development tools.
Kommentar