If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag skulle vilja se mer av vildfångade Apistogramma cacatuoides i handeln. Jag själv lockas inte alltför mycket av framodlade med mycket färger jag vill dras in tankemässigt hur de simmar i naturen då jag tittatr på dem. Tyvärr verkar just denna svårare än någon att hitta vildfångad då odlingen är så omfattande.
Jag ser dock att Glaser har nu, men man vill ju för bövelen veta var de kommer ifrån oxå
När jag tog min vanliga runda på den lokala zoobutiken, så fanns det A. spec wangenflecken i ett kar. Mest hanar men jag lyckades hitta en hona tror jag.
Så de håller på att koppas in och kommer att få tillbringa sitt liv i mitt kontor, där det står ett tomt Fluval Edge sen 2 år! Nu så blir det äntligen fisk i det karet!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Blir lite fel ibland. Tjejen på bilden är en sp. wangenflecken som färgat sig gul, hon var silverfärgad vid hemkomsten. Dessutom visar det sig att den andra honan i själva verket är en mindre hane. Det går rätt hett till. Dessutom hittar jag inte kakaduatjejen. Killen är OK dock.
Kommentar