If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja toppen foton, jag undrar om vi har vildfångade eller odlade macmasteri i artregistret.
Vore ju trevligt att visa upp naturformen.
Macmasterin jag postade i någon tråd här för ett litet tag sedan är vildfångad. Men jag håller med, den senast postade här i tråden är nog den snyggaste jag har sett.
Jag har bilder på den har bara inte hunnit lagt in dem än i artregistret, men du blir inte mycket gladare av de eftersom jag fotat på akvarielagret och de var väldigt fina men inte fullt utfärgade. Det är ganska försiktig i sin förteckning, men läckra och väldigt ovanliga.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Har du kollat på länkarna jag lagt upp i släktesbeskrivningen för apistogramma. Där borde det finnas länk till tom cs apisto site. Han kanske möjligen har en bild. Inte säkert eftersom den är så pass ovanlig.
Kul att du slog till och vi får hoppas du lyckas med lek.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Hur gammal blev den? Mina kakaduor har max klarat ett halvår trots olika leverantörer och butiker. Gav upp till slut. Har dock bättre erfarenhet av andra apistos.
Ca 4 månader. En Laetacara Araguarane hanne slog ihjäl honom. Tog sig för nära Laetacarans yngelsvärm.
Det märks att Laetacara vildfångad. Ett jätte humör i honom.
Kommentar