Snyggt foto på snygg firre!!
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Grymma baenschi bilder!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag var förbi Södermalms akvarieaffär idag och kollade lite på Jannes Apistogrammaodllingar. Och ojojoj!! Vilka vackra fiskar.
Jag passade på att fota så gott jag kunde. Helt hänförd av dessa vackra fiskar blev jag i alla fall.
Har ni inte varit där måste ni bara dit!!
Apistogramma atahualpa Vilken skönhet!!
Apistogramma barlowi (munruvaren) Vilken skönhet!!
Apistogramma agassizii , Netz Net - Januauri
före photoshop
och efter photoshop.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Sanslös, snacka om att jag skulle vilja ha en. Den var stor också 10cm eller så TLKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag var förbi Södermalms akvarieaffär idag och kollade lite på Jannes Apistogrammaodllingar. Och ojojoj!! Vilka vackra fiskar.
Jag passade på att fota så gott jag kunde. Helt hänförd av dessa vackra fiskar blev jag i alla fall.
Apistogramma agassizii , Netz Net - Januauri
före photoshop
[ATTACH]35226[/ATTACH]
och efter photoshop.
[ATTACH]35227[/ATTACH]Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Apistogramma trifasciata
Har nå i et par uker hatt fire Apistogramma trifasciata , I går kveld fikk jeg en utrolig opplevelse der de to hannene og to hunnene framførte en maktkamp på grensen av reviret til de to hannene. Her er noen bilder.
Hilsen
RHDKommentar
-
Härliga bilder!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Vilka snygga foton!!
Är det odlingsvariant eller vildfångat?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Close up på Apistogramma macmasteriKommentar
-
Det är vanliga macmasteri, alltså ingen färgvariant. Men det är inte vildfångade! Det är i alla fall vad jag tror men vad vet jag, går bara på det de sa i affärenKommentar
-
Kommentar