Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
Vilka fina apistor, Pia! Baenschi är den enda apisto jag haft de senaste 25 åren, och den gillade jag verkligen.
Sen måste jag säga att filmerna, särskilt den med "rio mamore" var verkligt kul att se. Och ofta kan jag störa mig på musikpålägg, men här var det verkligen i ton med filmenKommentar
-
Vilka fina apistor, Pia! Baenschi är den enda apisto jag haft de senaste 25 åren, och den gillade jag verkligen.
Sen måste jag säga att filmerna, särskilt den med "rio mamore" var verkligt kul att se. Och ofta kan jag störa mig på musikpålägg, men här var det verkligen i ton med filmen
kul att du gillade filmerna, mycket kul!
Bättre med musikpålägg än höra omgivningens alla ljud och det går ju att stänga av för dem som vill men denna ljudfilen finns på YT och den kör jag på alla mina filmer, den är behaglig.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kul, då är det kanske dags för ett apa igen behöver inte stora kar
kul att du gillade filmerna, mycket kul!
Bättre med musikpålägg än höra omgivningens alla ljud och det går ju att stänga av för dem som vill men denna ljudfilen finns på YT och den kör jag på alla mina filmer, den är behaglig.Kommentar
-
Kul, tack!
Beror på vilken apisto du tänker på men de flesta skulle jag vilja säga 100 liter men en borellii eller baenschi som är ganska milda kan nog gå parvis i ett 60-70 liters och tom kanske ett 50 liters.Senast redigerad av PiaJo; 04 January 2015, 22:04.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Härliga filmer, du är nog den mest frekventa Apistogrammapostaren här nu! Mycket trevligt med en expert :-)!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Idag tog jag en längre film på Apistogramma "Rio Mamore"
Detta har hållt på så här hela dagen, det verkar som att hannen har missförsått vem som skall vakta grottan men han verkar iallafall inte kom så långt in så att han kommer åt rommen som jag tror finns där.
de har inget annat hot heller för utom några sandsnäckor som jag såg honan bärandes med munnen ut ur grottan
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Lenge siden det har skjedd noe her, her kommer en kort bildeserie fra mating i et av karene mine, en apistogramma unge benyttet anledningen til å stikke av fra flokken som mor hadde samlet bak i akvariet.
Mor oppdager rømlingen
Ikke så lett å få tak på.
Fått smaken på frihet kanskje?
Endelig mor har fått tak i rømlingen
Kommentar
-
Helt fantasktiskt underbara bilder! Imponerad av dina foton!----------------------------------
/PIAKommentar
-
Det är bara att instämma - vilka fantastiska bilder på en mycket vacker Apistogramma!Kommentar
-
-
wow läckra bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Takk DaRe
Her kommer noen flere bilder av det samme akvariet
Hannen i to forskjellige humør.
Bilder av yngel
Kommentar
-
toppenfoton!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar