Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Filnamnet var iofs rio mamore?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
----------------------------------
/PIAKommentar
-
okiKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Halloj!
Här är en filmsvit på sex snuttar där vi kan se VF Apistogramma sp. "Rio Mamore".
Jag är lite osäker, men tror det var Kaj. P. som fixade fram dessa.
Det här paret + några större yngel hamnade senare hos Pia.
De gick i ett 540, och jag försökte filma (trots skitiga rutor) honans yngelvård.
I pt. 3 kan vi se lite mer av interiören i karet, och i pt. 4 ser vi hanen och hans perifera beteende, samt hur honan tar sig an en mycket större Flaggciklid som kommer lite för nära.
Senast redigerad av Mats Bryzell; 11 November 2014, 12:03.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Fint akvarium og spennende film på yngel pleie.
Er det noen yngel som overlever i akvariet sammen med de andre beboerne?Kommentar
-
Kommentar
-
Halloj!
Här är en filmsvit på sex snuttar där vi kan se VF Apistogramma sp. "Rio Mamore".
Jag är lite osäker, men tror det var Kaj. P. som fixade fram dessa.
Det här paret + några större yngel hamnade senare hos Pia.
De gick i ett 540, och jag försökte filma (trots skitiga rutor) honans yngelvård.
I pt. 3 kan vi se lite mer av interiören i karet, och i pt. 4 ser vi hanen och hans perifera beteende, samt hur honan tar sig an en mycket större Flaggciklid som kommer lite för nära.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
Kommentar