If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vad menar du nu med steril? Det är en Apistogramma agassizii och färglinjen kallas för Super Fire Red ...Köpte dem igår så jag har inte fått lek eller sådant för att veta om den har förmåga att fortplanta sig.
Senast redigerad av {_AquA_}; 15 December 2013, 08:25.
Slänger in en fråga. Jag ser att min nyköpta Apistogramma agassizii Super Fire Red hona simmar ihop med min andra nyköpta Apistogramma macmasteri redback/red shoulder hane. De simmar runt varandra och han spänner på fenorna samt typ nuddar henne med munnen sakta... Kan de korsa sig? Kan det vara lekbeteende?
Jeg var redd for dette problemet for en del år siden og fikk dette svaret fra Mike Wise
"If one must keep 2 species together, then I wouldn't keep 2 species of the same species-group together (definitely not of the same species-complex). Other than that, it shouldn't be a problem."
Jeg var redd for dette problemet for en del år siden og fikk dette svaret fra Mike Wise
"If one must keep 2 species together, then I wouldn't keep 2 species of the same species-group together (definitely not of the same species-complex). Other than that, it shouldn't be a problem."
Kommentar