Rätt enkla tycker jag fungerar bra i vanligt kranvatten. Jag har noll flöde enbart svampfilter och mycket gömställen för de små och fin sand. Vidare håller jag alltid mina apistogrammor i grupper aldrig i par.Här en Eunotus honna med smått Och här en vildfångad A taeniata cf "Marlboro"
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
-
Sist jag frågade trodde du inte att du hade odlat Apistogramma iniridae . Hur är det nu? Själv fick jag rom men inga yngel för några år sedan. Kanske nytt försök till våren...Kommentar
-
Fine filmer matt.is og kaj.p
Jeg har lenge hatt lyst på Apistogramma iniridae , jeg må få satt opp et akvarium til
RHDKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Rätt enkla tycker jag fungerar bra i vanligt kranvatten. Jag har noll flöde enbart svampfilter och mycket gömställen för de små och fin sand. Vidare håller jag alltid mina apistogrammor i grupper aldrig i par.Här en Eunotus honna med smått Och här en vildfångad A taeniata cf "Marlboro"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sist jag frågade trodde du inte att du hade odlat Apistogramma iniridae . Hur är det nu? Själv fick jag rom men inga yngel för några år sedan. Kanske nytt försök till våren...Kommentar
-
HahahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Blev inga trådfensapistogramm, men väl en trio av såna här
Kommentar
-
Blev inga trådfensapistogramm, men väl en trio av såna här
http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=381Kommentar
-
-
Kommentar
-
Min Staecki-hane har dött så jag införskaffade ett A. Wilhelmi par istället. Här kommer en bild på hanen. Ganska tuff Apisto.
http://s1290.photobucket.com/user/J_...33249214099955----------------------------------
/PIAKommentar
Kommentar