Njae....inga bra, men jag kan pröva att ta några bilder när jag kommer hem om nån vecka. Blir dock inte lika bra som Pias...
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
Ingen (nära nog) tar bilder i närheten av Pias och det finns ingen anledning att vara elitistiskt kring fotograferande, det är kul att se alla bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Härlig bildKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kul. Vilken art är det som kallas så?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jag lade in det handelsnamnet på Apistogramma iniridaeKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Härlig film. Otroligt fint att se hanens långa bröstfenor!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kanske det har ju ett 220 kar som står "tomt" skall ha en grupp Laetacara dorsigera där i och det borde gå att ett eller två par ihop med dessa?----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kommentar
Kommentar