Idag skulle jag skrapa rutorna med min algmagnet som jag låter sitter i nedre bakre hörnet. En perfekt boningsplats tyckte mina Ap. Cacatuoides... Måste skaffa lite grottor till dom.
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
Sv: Apistogrammatråden
Haha. Nöden har ingen lag...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Snygga bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Maila gärna dessa till mig i så hög upplösning som du har...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
I går ble en gruppe apistogramma yngel flyttet fra hulen der de ble klekket for første gang. De er fortsatt ikke frittsvømmende.
Her er et litt uklart bilde av de to første som ble flyttet.
Så et bilde fra i dag. Første dag som frittsvømmende. Denne krabaten fulgte etter sin far under litt oppstyr i akvariet.
Tok ikke mange sekunder før moren hentet den tilbake til de andre.
Kommentar
-
Kommentar
-
I går ble en gruppe apistogramma yngel flyttet fra hulen der de ble klekket for første gang. De er fortsatt ikke frittsvømmende.
Her er et litt uklart bilde av de to første som ble flyttet.
Så et bilde fra i dag. Første dag som frittsvømmende. Denne krabaten fulgte etter sin far under litt oppstyr i akvariet.
Tok ikke mange sekunder før moren hentet den tilbake til de andre.
Kul, vilken Apisto är det?
/JockeKommentar
-
-
----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kommentar
-
Superfina bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar