Tog lite bilder på mina nya apistogramma Borellii "yellowhead"
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
-
Sv: Apistogrammatråden
Härliga. Du är så himla bra på att fota. Har du extern blixt?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Du kan ju prova att hålla blixten i handen och låta ljuset falla in från lite olika håll...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Ne bild på en av mina atahualpa tyvärr verkar det vara ett massivt överskott på hannar i denna grupp om någon sitter med omvänt så är det bara höra av sig.
Annars har man ett bra gäng idag och de flesta VF
A cacatuoides Letica
A cacatuoides Brasil
A wilhelmi
A staeki
A cf taeniata "marabo"
A atahualpa
A sp wangenflecken
A bitaeniata
A pebas "morado" F1
A caetai
A sp colombia
A eunotus sp red tail
A hongsloi
A commbrae
A sp opal
A tucuriSenast redigerad av DaRe; 05 February 2013, 19:09.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag hade ett överskott på honor nu mer balanserat.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Hei Kaj P.
Tror du har blandet litt, ditt bilde i post 726 er vel egentlig en Apistogramma bitaeniata . og det første bilde i post 729, ligner en Apistogramma atahualpa .Kommentar
-
Hei Kaj P.
Tror du har blandet litt, ditt bilde i post 726 er vel egentlig en Apistogramma bitaeniata . og det første bilde i post 729, ligner en Apistogramma atahualpa .Senast redigerad av kaj.p; 05 February 2013, 22:34.Kommentar
-
Fredagsmysbilder av mina Apistogramma borellii "Yellowhead"
Tror att dessa har nåt på gång med för honan har blivit riktigt gul och motar bort hannen från bakre delen av karet----------------------------------
/PIAKommentar
-
Liksom Pia, som är min gode vän på Zoopet (trots att vi aldrig träffats), så har jag också en speciell kärlek till apistogramma.
Länge sedan jag var här, men här kommer några bilder på mina nya. Jag hade dom för några år sedan, men det gick inte så bra - eftersom jag fick fel fördelning, så det slutade med "ond bråd död".
En av mina favoritarter, Apistogramma trifasciata .IngerKommentar
-
Sköna bilder en lördagskväll som denna, både piajos och gullefjuns. Tack för detta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Min enda Apisto...en hona av Apistogramma sp. "papagei" . Ryggfenan har alltid varit delad på den här. Hanen försvann någonstans och har inte hört av sig på månader men det verkar hon inte bry sig så mycket om.
//KajKommentar
Kommentar