If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ne bild på en av mina atahualpa tyvärr verkar det vara ett massivt överskott på hannar i denna grupp om någon sitter med omvänt så är det bara höra av sig.
Annars har man ett bra gäng idag och de flesta VF
A cacatuoides Letica
A cacatuoides Brasil
A wilhelmi
A staeki
A cf taeniata "marabo"
A atahualpa
A sp wangenflecken
A bitaeniata
A pebas "morado" F1
A caetai
A sp colombia
A eunotus sp red tail
A hongsloi
A commbrae
A sp opal
A tucuri
Senast redigerad av DaRe; 05 February 2013, 19:09.
Skall se om jag kan fixa det imorgon.
Hör är iallfall en Vildfångad hanne av A biataeniata och en VF cacatuoides från Brasillien som käkar levande tubiflex.
Fredagsmysbilder av mina Apistogramma borellii "Yellowhead"
Tror att dessa har nåt på gång med för honan har blivit riktigt gul och motar bort hannen från bakre delen av karet
Liksom Pia, som är min gode vän på Zoopet (trots att vi aldrig träffats), så har jag också en speciell kärlek till apistogramma.
Länge sedan jag var här, men här kommer några bilder på mina nya. Jag hade dom för några år sedan, men det gick inte så bra - eftersom jag fick fel fördelning, så det slutade med "ond bråd död".
En av mina favoritarter, Apistogramma trifasciata.
Min enda Apisto...en hona av Apistogramma sp. "papagei" . Ryggfenan har alltid varit delad på den här. Hanen försvann någonstans och har inte hört av sig på månader men det verkar hon inte bry sig så mycket om.
Kommentar