If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hei DaRe
jeg er ikke helt sikker på lokasjon, men har fått tips fra TomC (apisto.sites.no)
som mener det kan være en Apistogramma bitaeniata fra Rio Momon.
Han ser väldigt lik ut den hannen jag har här hemma och det är Apistogramma bitaeniata kleei vf.
här kommer en bild på denna hannen.
kleei, det ska vara den brasilianska färgformen (Rio Momon är en mer specifik variant av just denna), jag lägger gärna in den som sådan då jag saknar en dylik, har du fler bilder samt bilder på hona?
Kan du maila dem i så fall?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
kleei, det ska vara den brasilianska färgformen (Rio Momon är en mer specifik variant av just denna), jag lägger gärna in den som sådan då jag saknar en dylik, har du fler bilder samt bilder på hona?
Kan du maila dem i så fall?
japp, klart jag har bilder hur många vill du ha
vart skall jag skicka dem? skall försöka få iväg dem ikväll.
Mina Macmasteri lekte igen för 4:de gången idag. Jag lyckades filma lite med mobilen så ursäkta taskig Iphonekvalitet. Tyvärr lyckas jag inte få in klippet här så ni får nöja er med en länk
Senast redigerad av DaRe; 09 September 2012, 21:39.
Mina Macmasteri lekte igen för 4:de gången idag. Jag lyckades filma lite med mobilen så ursäkta taskig Iphonekvalitet. Tyvärr lyckas jag inte få in klippet här så ni får nöja er med en länk http://www.youtube.com/watch?v=F1oshisrN10
Nu har jag fått i en kakaduafamilj i mitt andra kar. Orange färgvariant. Samtidigt kom det i ett gäng vitfenade rosentetror vilket mina inkörsfiskar inte gillade så värst (koppartetror). 10 av varje tetra och en kakaduakille med två tjejer.
Kommentar