Hehe. Håll oss uppdaterade.
Apistogrammatråden
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Du har det levande beviset att man inte ska hålla dessa arter i samma kar. Om man gör det och dessutom har hannar så kämpar de som om de vore av samma art. Vilket alla som har hållit Ap vet vad det innebär.Kommentar
-
-
Välkommen hit Faliz och kul att du delar med dig av din film. Hehe, Apistogrammas är inte att leka med ;-)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
den revirfighten....
..precis som du antyder med en :-) , är inte att leka med. Det är ju helt klart så att Multispinosorna aldrig kommer våga visa sig i den delen av akvariet igen. Det måste var VF
för att göra något sådant.....
Annars och helt riktigt riktigt fina firrar!Lite diskus, mal & malawi bilder
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272123Kommentar
-
Är några timmar man ägnar nu när man äntligen skaffat akvarie igen. Så nu är väl loppet kört och ekonomin skjuts i sank igen. :-D
Redan är ett 540 inköpt som skall göras iordning med. :-DSenast redigerad av Faliz; 19 April 2012, 15:13.Kommentar
-
Kommentar
-
ojoj, vilken skönhet. Riktigt bra bild dessutomKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ingen apisto men bra nära. Tycker den passar in här. Känns som detta är en vanlig men ovanlig ciklid om ni förstår vad jag menar. Men men, jag tycker dem är snygga.Kommentar
-
Jo riktigt fina som förtjänar en del tid i spotlightsenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Helt klart en av mina favoriter, synd bara att det ska vara så svårt att yngel av dem.Kommentar
-
Bilder är kul så jag drar upp tre nya på min A. Baenschi. Ingen spegel denna gång så inga riktiga spännbilder. Han har munnen öppen på två bilder, han tuggar i sig en körsbärsräka....Kommentar
-
Enormt vacker apisto!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar