Era andra intressen?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Torsten
    NCS Medlem
    • September 2002
    • 647

För att alla ska få det bekräftat så -JA, jag sticker nog ut från mängden...

Slotracing!

Phu, höll på att glömma....
    Skidor/Snowboard oxå ju, VINTER!!
    Senast redigerad av Torsten; 26 April 2006, 17:35.

Kommentar

• Lutt
      Användare
      • October 2005
      • 1919

hmm...ja vad finns det mer en akvarier

1. Musik (Heavy metal/trallpunk)
      2. sportfiske å C&R är ju en självklarhet
      3. träning träning fotboll/Amerikansk fotboll/Innebandy/Löpning/styrketräning...men gör inget av det nu ska börja styrketräna igen...

Kommentar

• Micke Jarhl
        Användare
        • April 2002
        • 2277

http://www.zoonen.com/perzoonen/visa...sp?oid=777909# håller på med denna skapelsen förrutom akvastiken speciellt nu på våren men den är snart klar så nu är 1 projekt som tagit mig 6 år att fixa till snart klar ska bli kul i sommar!!
        Micke Jarhl Med akvarium!

Kommentar

• Felipe
          Användare
          • April 2002
          • 327

Intresse;

1) HASTAR (ridning, helst langa turer samt campa)
          2) REPTILER ( 95% ormar, 5% odlor och skoldpaddor )
          3) FISKAR (fangst....samt en del hemma)
          4) RESOR (aka runt sa mycket sa mojligt och leta efter nya fangstplatser)
          5) VAXTER (helst dem man hittar i naturen under fangstresorna...alla mojliga sorter)
          6) FAGLAR (alla...men rovfaglar ar favoriter)

Som tur det ar sa ingar allt detta i mitt arbete.....annars har jag GREYHOUNDS (dock inga utstallningsvarianter....jakt ska det vara) som fritidsintresse.
          FILM och FOTBOLL har ocksa varit med....men jag har inte haft TV sedan jag flyttade hem...sa da ar det lite svart att hanga med.
          Felipe

Kommentar

• Bilbo
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 1159

Jahopp, får väl sälla mig till den sportfiskande skaran, skall förövrigt åka till skåne och fiska havsöring på valborgsmässoafton
            Jag vet inte vad som klassas som extremism, men att stå på vätterns klippor på nyårsaftons morgon i snålblåst och duggregn och ca -2° utan att få fisk, men ändå klassa det som "en lyckad fisketur" kanske räknas in
            I övrigt är det familjen som räknas, med två barn fyra katter och en hund har man ju lite att göra!
            // Magnus Arvidsson

Kommentar

• Jonas E
              Användare
              • February 2003
              • 2533

Hårdrocken, går på festivaler och konserter är väl mitt huvudintrese förutom fisken då. I övrigt gillas rollspel på nätet, World of Warcraft och liknande. Spelar även bas i ett hårdrocksband men det är inte så aktivt för tillfället.
              /Jonas
              540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Pejan
                Användare
                • May 2005
                • 204

Inleder med att hylla den som startade tråden: skitakul idé. Kul att läsa vad andra på forumet sysslar med, skapar lite mer liv så att säga.

För min egen del tar akvarierna en stor del av min tid. Inte allttid i absoluta termer, utan mer i form av tankar, funderingar. Ok, tittar en del också

I övrigt är den sommarstugan ute vid roslagskusten som dominerar.

Till det kan jag lägga Mc, en Yamaha TDM 850, ,mycket trevlig hoj.

Givetvis måste jag nämna men solvigg, en HT båt på 18 for med mahogy-däck, en pärla.

Kommentar

• Kalle-El
                  Användare
                  • August 2005
                  • 255

Ursprungligen postat av Rhodebaert
                  För att kartläggningen skall bli någotsånär rättvisande är det väl bäst att göra klart vad som gäller i det här hushållet:

-Syntmusik, lyssna och "spela"
                  -Elektronik och teknik i allmänhet
                  -Inlines och cykling
                  -Sci-fi på all media
                  -Flickvännen

Sådär ja. Då var det klart.
                  Edit: Glömde visst endel saker.

Hmmm riktiga synthare vet att synth alltid stavas med th.

Kommentar

Arbetssätt...