If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1. Musik (Heavy metal/trallpunk)
2. sportfiske å C&R är ju en självklarhet
3. träning träning fotboll/Amerikansk fotboll/Innebandy/Löpning/styrketräning...men gör inget av det nu ska börja styrketräna igen...
http://www.zoonen.com/perzoonen/visa...sp?oid=777909# håller på med denna skapelsen förrutom akvastiken speciellt nu på våren men den är snart klar så nu är 1 projekt som tagit mig 6 år att fixa till snart klar ska bli kul i sommar!!
1) HASTAR (ridning, helst langa turer samt campa)
2) REPTILER ( 95% ormar, 5% odlor och skoldpaddor )
3) FISKAR (fangst....samt en del hemma)
4) RESOR (aka runt sa mycket sa mojligt och leta efter nya fangstplatser)
5) VAXTER (helst dem man hittar i naturen under fangstresorna...alla mojliga sorter)
6) FAGLAR (alla...men rovfaglar ar favoriter)
Som tur det ar sa ingar allt detta i mitt arbete.....annars har jag GREYHOUNDS (dock inga utstallningsvarianter....jakt ska det vara) som fritidsintresse.
FILM och FOTBOLL har ocksa varit med....men jag har inte haft TV sedan jag flyttade hem...sa da ar det lite svart att hanga med.
Jahopp, får väl sälla mig till den sportfiskande skaran, skall förövrigt åka till skåne och fiska havsöring på valborgsmässoafton
Jag vet inte vad som klassas som extremism, men att stå på vätterns klippor på nyårsaftons morgon i snålblåst och duggregn och ca -2° utan att få fisk, men ändå klassa det som "en lyckad fisketur" kanske räknas in
I övrigt är det familjen som räknas, med två barn fyra katter och en hund har man ju lite att göra!
Hårdrocken, går på festivaler och konserter är väl mitt huvudintrese förutom fisken då. I övrigt gillas rollspel på nätet, World of Warcraft och liknande. Spelar även bas i ett hårdrocksband men det är inte så aktivt för tillfället.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Inleder med att hylla den som startade tråden: skitakul idé. Kul att läsa vad andra på forumet sysslar med, skapar lite mer liv så att säga.
För min egen del tar akvarierna en stor del av min tid. Inte allttid i absoluta termer, utan mer i form av tankar, funderingar. Ok, tittar en del också
I övrigt är den sommarstugan ute vid roslagskusten som dominerar.
Till det kan jag lägga Mc, en Yamaha TDM 850, ,mycket trevlig hoj.
Givetvis måste jag nämna men solvigg, en HT båt på 18 for med mahogy-däck, en pärla.
Kommentar