stor guldsöm

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lutt
    Användare
    • October 2005
    • 1919

stor guldsöm

det trodde jag aldrig...fick en chock när ja kom hem från jobbet, min stora hane hade möblerat om hela karet...och vaktade sin romkaka, så ja började leta efter honan som ja fick syn på ganska snabbt, men grejen var den att hon hade inte äggläggningsröret ute vilket var konstigt tyckte ja.
    lite senare så kollade ja in i karet och inspekterade hanen då såg ja att han hade nämnligen ett äggläggningsrör vilket ja inte kunde förstå en hona som uppskattas till 16-17cm....
    ursäkta den dåliga kvalitén...kolla in henne...
  • JockeB
    Användare
    • May 2004
    • 2964

Ursprungligen postat av Lutt
    det trodde jag aldrig...fick en chock när ja kom hem från jobbet, min stora hane hade möblerat om hela karet...och vaktade sin romkaka, så ja började leta efter honan som ja fick syn på ganska snabbt, men grejen var den att hon hade inte äggläggningsröret ute vilket var konstigt tyckte ja.
    lite senare så kollade ja in i karet och inspekterade hanen då såg ja att han hade nämnligen ett äggläggningsrör vilket ja inte kunde förstå en hona som uppskattas till 16-17cm....
    ursäkta den dåliga kvalitén...kolla in henne...
    Jo men jag tycker att det syns ganska väl att det är en hona faktiskt. Men visst är det en riktigt bra storlek på en hona..
    Har du någon bild på den andra??
    Mvh Jocke
    Centralamerikanska Ciklider!

Kommentar

• Lutt
      Användare
      • October 2005
      • 1919

nej inte än...men det kommer, hon beter sig som en hane hehe...jo ja har alltid tyckt att hon hade lite för små fenor...långsmal oxå

Kommentar

Arbetssätt...