Jo fhyr känner jag mycket väl till har ett flertal som köpt hans kar där rutorna spruckit.Titta du på hans passinagr på ramen så börja du gråta.Sen använder han polskt glas och det syns det lovar jag dig.
Visst åled är skryt med tanke på att det är stoby akvarium i grund och botten.Men titta man på kvaliten och priset tycker jag inte var så dyrt ca 10800kr för ett 980 liters med 10års garanti.
Fhyrs kar skulle jag inte våga ta in i större storleka i mitt hem.
Sen fins det dala kar men där spricer ju bottnen på karen och att dom läcker.
Sen finns det imaso kar men där är hörnorna så vassa att du garanterrat kommer att skada dig.
Det är ju trots allt kvalitert man betalar för sen att arnold låter som en uppvevad gramofon det får man leva med.
Men han är garanterat den ända i sverige som fasa sina glas i panorama akvriumen.
Men var och en köper vad dom vill
Den som har flets prylar när han dör vinner
Visst åled är skryt med tanke på att det är stoby akvarium i grund och botten.Men titta man på kvaliten och priset tycker jag inte var så dyrt ca 10800kr för ett 980 liters med 10års garanti.
Fhyrs kar skulle jag inte våga ta in i större storleka i mitt hem.
Sen fins det dala kar men där spricer ju bottnen på karen och att dom läcker.
Sen finns det imaso kar men där är hörnorna så vassa att du garanterrat kommer att skada dig.
Det är ju trots allt kvalitert man betalar för sen att arnold låter som en uppvevad gramofon det får man leva med.
Men han är garanterat den ända i sverige som fasa sina glas i panorama akvriumen.
Men var och en köper vad dom vill
Den som har flets prylar när han dör vinner
Kommentar