svar på gamla trådar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wofflan
    NCS Medlem
    • September 2003
    • 660

svar på gamla trådar

Jag har några gånger undrat hur det kommer sig att en gammal tråd plötsligt fått svar, trots att den varit inaktiv väldigt länge.
    Idag såg jag denna;

är det något som blir fel eller har tropfrog bara plötsligt kommit sig för att svara Stefan?

missförstå mig nu inte, det är ju väldigt kul att frågor får svar och att gamla trådar får nytt liv, men det är ju inte bra om det är något som inte stämmer med nya trådar visas
    Mvh Fredrik
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

Det beror troligtvis på att gamla ämnen blir synliga med den nya funktionen "liknande ämnen".
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Ja...haha...den där måste han letat efter en stund...drygt två år gammal! Så gamla borde arkiveras (raderas) när de inga svar fått efter betydligt mindre tid.

Svaret ger inte heller så mycket...*S*. Hade nästan varit bättre att aktualisera frågan igen från start istället för att snappa upp en gammal tråd...men men. Kul med svar iallafall...

Mickes svar gav ju klarhet hur tråden kan ha kommit upp...tycker dock att tråden borde ha varit raderad pga inget svar.

Kommentar

• wofflan
        NCS Medlem
        • September 2003
        • 660

liknande ämnen hade jag inte upptäckt själv än, kul funktion
        vem vet det kanske strömmar in svar nu Stefan så att det kan bli en svamp till dig ;-)
        Mvh Fredrik

Kommentar

• StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

Ja vem vet....jag kommer inte ihåg anledningen till varför jag frågade ens...tror mer det var att jag sett svampen någonstans...och var mest nyfiken.

Kommentar

• malplacerad
            Användare
            • May 2005
            • 877

En annan anledning kan ju vara att folk faktiskt använder sökfunktionen och hittar något gammalt intressant att spinna vidare på
            ||||

Kommentar

• Micke
              Användare
              • April 2002
              • 9579

Men sökfunktionen har alltid funnits så det känns inte som en förklaring till att gamla trådar plötsligt börjat dyka upp igen.

Kommentar

• malplacerad
                Användare
                • May 2005
                • 877

Menar ni att de dyker upp av sig själva utan att någon postat i den?
                Hänger inte med nu
                ||||

Kommentar

• ozric
                  Användare
                  • March 2004
                  • 3187

Kan väl bero på att nån i tråden har raderat/ändrat sitt svar ??
                  "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                  c",)

Kommentar

• Micke
                    Användare
                    • April 2002
                    • 9579

På senare tid har det börjat dyka upp svar i trådar som inte har variet aktiva på flera år. Visst skulle det kunna bero på att folk helt plötsligt har börjat använda sökfunktionen, men det är mer troligt att det beror på den nya funtionen för "liknande ämnen" som lyfter upp de gamla trådarna igen. Ökningen av svar i gamla trådar sammanfaller också väl med att funktionen infördes.
                    Att det inte beror på att svar raderas kan jag säga eftersom dom inte raderas fysiskt.

Kommentar

Arbetssätt...