okej .. måste ju säga att den lilla mini honan är j**git grym .. liten ettrig fisk. längtar till jag får hem dom..
Sebraciklid 2006
Kollaps
X
-
-
Mm sebror har verkligen humör så det räcker när dom ska leka540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
har fått hem mina nu .. de har varit i akvariumet i ca 1 dag .. hanen är ca 5cm och honan är ca 2,5cm riktigt små.. hmm nu väntar jag bara på att de ska bli större , och att dom ska leka . de hade lekt i affären .. de får gå i mitt 45L till de blivigt lite större så de inte blir mat till mina P.Fredrichstalii ..Kommentar
-
Okej nice
Hoppas du lyckas med dom540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
-
tackar .. oh lost om 10min ... måste se.. har funderingar på att göra om mitt 660L till CA .. får se hur det blir..Kommentar
-
Det skulle vara coolt. Ta lite bilder på fisken om du kan också540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
-
japp.. nyss när jag var nere och tittade så flirtade hanen med honan .. kul.. får se om jag kan låna min systers camera ..Kommentar
-
en ganska kass bild på hanen då dom har fått hoppa ner i 400L karet : http://img125.imageshack.us/img125/4...06060049ty.jpgKommentar
-
Bilden var lite suddig men annars var den bra! Hanen såg stilig ut XD540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
-
Kommentar
-
Hur nära är du fisken? För kameran måste vara ett visst antal decimeter från föremålet förr att det ska bli tydligt. Du ser ju att bakgrunden syns bra, så försök fota så långt bort från fisken som du var från bakgrunden540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
40 tomt
Kommentar