If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Visst är det billigt men jag har mer än 40 mils enkel resa och så måste man ha tag i bil samt släp och bensinkostnad. Jag säger inte att erbjudandet på något sätt är dåligt men många har inte tillgång till bil.
Visst är det billigt men jag har mer än 40 mils enkel resa och så måste man ha tag i bil samt släp och bensinkostnad. Jag säger inte att erbjudandet på något sätt är dåligt men många har inte tillgång till bil.
Har du inte tillgång till bil blir nog problem även om du skulle bo i sumpan
Nä ett riktigt kanonerbjudande som kan vara värt en biltripp för rimligt många i sverige.
Nä ett riktigt kanonerbjudande som kan vara värt en biltripp för rimligt många i sverige.
Skulle nagon kunna tala om vad det ar som erbjuds? Jag kommer inte fa mitt CB forran nasta vecka eller sa.
5 - 6 personer har nu fått 2 cb2 istället för cb1 och cb2 detta åtgärdar vi genom att skicka ut nya ettor så fort vi kan.
åtta CB har kommit tillbaks till mig utan adresslappar (som troligen har trillat av det har hänt förr) så har du inte fått någon tidning så maila mig på medlem@ciklid.se
Sedan om någon känner eller om han finns här, Jonas O med medlemsnummer 1472 i sollentuna har bytt adress som har missats och/eller inte medelats för den har jag fått tillbaks.
Annars verkar dom flesta ha fått tidningen och i början på nästa vecka bör den även kommit ut till alla i norden.
Haha. Visste inte att Akvarielagret flyttat ut till Sumpan? Lustigt nog står det faktiskt "Akvarielagret i Sundbyberg" även i CB. Lagret, Leasing, Tomato, Tomejto?
Jag ska ju säga att det är ett sakfel i artikeln om ciklidstämman. "efter thaihaket drog alla till sitt respektive hotell". Där är det fel, ni skulle vart me mig, tony, deathdealer o byttorp i rockbaren!! Jävlar vilket drag de va
Där gick ni miste om en kanonfortsättning på en kanonkväll
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Jag ska ju säga att det är ett sakfel i artikeln om ciklidstämman. "efter thaihaket drog alla till sitt respektive hotell". Där är det fel, ni skulle vart me mig, tony, deathdealer o byttorp i rockbaren!! Jävlar vilket drag de va
Där gick ni miste om en kanonfortsättning på en kanonkväll
Och för den som vill så skulle det kunna gå att ordna fram ett par bilder från Rockbaren...
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Instämmer till fullo, det vore skoj med ett NCS mästerskap. Vill någon vara med och rodda i ett sådant fram till slutet av sommaren. På Borås GK har vi 36 hål som är toppenfina. Om jag får hjälp att ordna själva tävlingen och allt kring det så skall jag se till att greenfeen är ett minneblott för dom som vill tävla. Nån intresserad? Robin som bor nära eller är du för lat?....hehe
/Magnus
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Kommentar