If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
jag kan också spela golf. Men de är så jävla svårt me däcket på fjärde banan. Är svårt som fan att få in lagom me kraft så bollen hamnar i nätet. Nån gång man fått akta sig när bollen kommit flygande tillbaks mot en. Rent ut sagt livsfarligt
Bättre att hålla sig till mountainbiken, där har vi en riktigt härlig vildmarkssport
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Här har det inte dykt upp något än så länge iaf, men det kanske kan bero på att jag betalat in för sent? Jag har å andra sidan inte fått någon bekräftelse på inbetalningen heller...
Om jag spelar golf? Ja, 4 i hcp.
Ledsen Diego men jag menade lule-alex.
Förövrigt blåste det storm på Arninge idag men jag klarade nog mig runt 80 ändå. Årets första 18-hålare.
///Robin
Trodde bara att det var jag som var golfare här nästan........men sedär, ciklider och golf går visst hand i hand ändå..........sköt en 68-runda i söndags efter en grym Eagle på ett par 4......den satt fint, 5 pinnar (hade slag på hålet, ett av dom få.....man får skylla sig själv för det haha). Ser fram emot NCS-Open någon gång.
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Trodde bara att det var jag som var golfare här nästan........men sedär, ciklider och golf går visst hand i hand ändå..........sköt en 68-runda i söndags efter en grym Eagle på ett par 4......den satt fint, 5 pinnar (hade slag på hålet, ett av dom få.....man får skylla sig själv för det haha). Ser fram emot NCS-Open någon gång.
Landskrona Gk? En riktigt fin golfbana faktiskt. Har spelat där ett antal varv då Ekarnas elitlagsläger förut hölls där.
Lite off-topic allt detta men Linköpings-området har bra banor tror jag. Ett tanke inför nästa ciklidstämma.
End of golfdiscussion
Läste Fredriks artikel om uruguay precis och det retar mig lite att jag måste vänta ett kvartal för att få läsa fortsättningen!
Jag kan hålla med om att erbjudandet är bra men det vänder ju sig i första hand till de som bor i stockholmsregionen. Känns lite kasst att vi i södra Sverige inte kan ta del av erbjudandet.
Jag kan hålla med om att erbjudandet är bra men det vänder ju sig i första hand till de som bor i stockholmsregionen. Känns lite kasst att vi i södra Sverige inte kan ta del av erbjudandet.
mm instämmer, men den andra delen av erbjudandet aluprofiler kan dom ju skicka, bra det
Jag tolkar det som att vem som helst kan köpa och att erbjudandet vänder sig till alla medlemmar.
Jag tycker detta erbjudandet är det i särklass bästa hittils! Även om jag har 45 mil till sthlm är det ju en bra affär att dra dit med släp Enda nackdelen är att det är proppfullt i källarn, så fler kar får inte plats..
Som Tony säger, det är fruktansvärt billigt tycker jag då man lätt tjänar in 40 mils resa om man köper 4 kvm 10mm. Om jag kan räkna så borde det väl vara så.
Kommentar