Helt enkelt en supertidning
Ciklidbladet 2/2006
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
-
Fick den idag också Mats! Tack för svaret innnan.Kommentar
-
Tidningen har kommit till Vadstena också! Måste bara beröma skaparna till denna underbara tidning, utsökt!
Det är mina första ciklidblad och absolut inte mina sista!
Mvh Chrille P240 liter malawi med Golden och Rödzebror (några OB)
+55 liters yngelkarKommentar
-
Kommentar
-
Kanontidning som vanligt!!! Ni lyckas som vanligt att skapa en produkt med otroligt varierat innehåll.....
/JockeKommentar
-
fick min CB idag perfekt innför långhelgen hehe..regnar ju mest här nere nu ändå så..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander WibergÄr jag med? De satsade nog på lite bildskönare personer i år Robin haha! Spelar du golf förresten gamle gosse? Vi tar en runda i sommar!
Ledsen Diego men jag menade lule-alex.
Förövrigt blåste det storm på Arninge idag men jag klarade nog mig runt 80 ändå. Årets första 18-hålare.
///RobinSenast redigerad av Gabbi; 24 May 2006, 20:24.Kommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiOm jag spelar golf? Ja, 4 i hcp.
Förövrigt blåste det storm på Arninge idag men jag klarade nog mig runt 80 ändå. Årets första 18-hålare.
///RobinSenast redigerad av Cutekid; 24 May 2006, 21:07.Kommentar
-
Som vanligt tar det val ett par vecor till den forstockade gamla kolonialmakten.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiOm jag spelar golf? Ja, 4 i hcp.
///RobinKommentar
-
Äntligen dök den upp! Som vanligt är det proffsklass på bilder och intressanta artiklar. Det blir en lång natt att njuta av nya CB. Tack ni är mina frälsare!!!!!!!!!!!!!!!!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Hej Mats.
tyvärr fick jag oxå 2 nummer av nummer 2 istället för nummer 1 och 2, har mailat dig om det.
mvh
PeterMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funHej Mats.
tyvärr fick jag oxå 2 nummer av nummer 2 istället för nummer 1 och 2, har mailat dig om det.
mvh
PeterKommentar
Kommentar