Det finns information om nästa nummer av Ciklidbladet på förstasidan nu.
Ciklidbladet 2/2006
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
snyggt omslag Micke!!!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla! -
Skoj att höra att du gillar det Stefan
Innehållet känns riktigt bra också.
Har du inte betalt medlemsavgiften än så passa på att göra det nu så får du 112 sidor högintressant läsning om ciklider före sommaren och ytterliggare 112 sidor under hösten.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deathdealersnyggt omslag Micke!!!
DD
Snyggt värre!!Mvh AlexKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääHmm...."Ciklidbladet" är rättstavat. Det är alltså inte Stefan som har fixat framsidan? Hehe....
Snyggt värre!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonDen var nääästan ett slag under bältet på "stackars" DD.
Det hoppas jag inte!
Han o jag redde ut stavningsfel under fredagen på ciklidstämman..heheMvh AlexKommentar
-
Jag håller just nu på med den sista korrekturläsningen för nummer 2 av Ciklidbladet och det blir som vanligt ett välfyllt och intressant nummer.
Bl a med ett stort reportage med mycket bilder från årets Ciklidstämma, en artikel om S. fryeri av Ad Konings, presentation av en medlem med en imponerande samling ciklider, en reseberättelse från Uruguay, en mycket intressant artikel om alger och olika metoder för att bli av med dom, artiklar om två olika intressanta västafrikanska ciklider, om att förverkliga sina drömmar om Tropheus - bara för att nämna några exempel från innehållet.
Tidningen trycks under första veckan i maj och kommer ut till NCS medlemmar omkring den 20 maj. Har du ännu inte betalt medlemsavgiften så har du ett tag till på dig för att hinna komma med i ordinarie utskick, du får då nummer 1-2 samtidigt.Senast redigerad av Micke; 22 April 2006, 11:30.Kommentar
-
Hur lång tid har man på sig för att betala med postgiro, om man vill ha tidningen den 20 maj?240 liter malawi med Golden och Rödzebror (några OB)
+55 liters yngelkarKommentar
-
Jag skulle nog tipsa om att du bör ha betalt senast två veckor före beräknad leverans den 20/5 för att varapå den säkra sidan, då ju följande saker skall ske; adressettiketterna skrivs ut några dagar före de klistras på tidningarna, tidningarna ettiketteras och lämnas därefter till posten, som sedan har tre arbetsdagar på sig att leverera.
Alltså ju förr desto bättre, ingen idé att vänta och riskera att missa.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
måste bara säga det är helt otroligt hur ni/vi lyckas få i hop en tidning varje ggr som är så bra. varje ggr ni går ut med "nya cb" o man ser vad som ska va me, så vill man ha den dirket, det är sällan det är trista nr. bra jobbat!!Kommentar
-
När polarna fått årets första nummer insåg jag att jag lyckats glömma betala.
Nu är jag åter en skuldfri medlem. Får jag nummer ett ihop med nummer två eller .....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftJag skulle nog tipsa om att du bör ha betalt senast två veckor före beräknad leverans den 20/5 för att varapå den säkra sidan, då ju följande saker skall ske; adressettiketterna skrivs ut några dagar före de klistras på tidningarna, tidningarna ettiketteras och lämnas därefter till posten, som sedan har tre arbetsdagar på sig att leverera.
Alltså ju förr desto bättre, ingen idé att vänta och riskera att missa.240 liter malawi med Golden och Rödzebror (några OB)
+55 liters yngelkarKommentar
-
OJ redan snart dags för en ny ..kan bara hålla med, alla som är berörda angående ciklidbladet gör ett fantastiskt jobb men den rena julafton när den kommer i brevlådan hehe..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Lill KlasNär polarna fått årets första nummer insåg jag att jag lyckats glömma betala.
Nu är jag åter en skuldfri medlem. Får jag nummer ett ihop med nummer två eller .....Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar