If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sicket underbart projekt! Jag kan väl säga att jag inte hade gjort likadant..vare sig med bakgrund, växter eller fiskar...men helt fantastiskt att se!!
Personligen så tycker man ju att det är slöseri med indelningen i 3 olika kar, när han kunde haft ett enda stort fyllt med "riktiga fiskar" istället, men det var ett imponerande bygge och dessutom väldokumenterat.Skoj att se, men hua vilket jobb och vilka pengar.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
mycket kul att se.har själv just limmat ihop ett 2 meters med btn moduler, nu vart det litet.
men själv tycker jag att jag har mycket bättre fisksmak än de har! peter
Det coola är ju storleken. Jag hade använt moduler istället. Det ser lite konstigt ut med 3 st i rad. Det finns ju stora moduler från Back to Nature. Vattenfallet borde gå att använda.
Asså, det är nu inte bara platys i det... regnbågsfirrarna (Iriadetherina och Pseudomugil), samt Corydorasen är faktiskt lite fräcka. Mer än lite, förresten - rätt få som skaffar barbatus får jag säga. Kejsar- och Kongotetrorna är ju klassiker, så de kopplar jag också.
Fast annars vetefaen... mysko smak med inredningen, en rejäl fisksoppa, mysko med växtvalet och planteringen och rätt kass filterlösning också, för den delen. Imponerande size i vilket fall, men just därför kunde de ju gjort resten bättre. När de har chansen, liksom.
Kommentar