Ingen som lirar source av er?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • m[A]use^
    Användare
    • December 2005
    • 909

Ingen som lirar source av er?

Tänkte om det är fler än jag som kombinerar min ciklid hobby med lite dataspelande mellan varven. I så fall gå in på swestrike.com där står ip till en server jag alltid kör på. Kallar mig själv felstavat som m [a] u s e!
    Min zoon
    -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
    Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
    http://www.malawifreaks.se/forum
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3613

CS 1.6 här!
    Mvh Alex

Kommentar

• Mike_Noren
      Användare
      • February 2003
      • 2694

Source = Counterstrike?
      Körde counterstrike en del tidigare, men tröttnade på att folk fuskade så förbannat. Plus att jag ärligt talat tycker själva krigandet är för orealistiskt.
      Americas Army: Online är min favorit, men förstördes helt av fuskare, det går helt enkelt inte att spela längre.
      Har funderat på att skaffa Battlefield 2, men eftersom det också skyddas av det helt värdelösa punkbuster (samma som AA:O använder) misstänker jag att det också är knökfullt med fuskare.

Kommentar

• doctor
        Användare
        • December 2003
        • 238

Americas Army var bra, men det slutade jag spela av samma anledning. Vet inte vad ni andra har för erfarenheter men spelar du Bf2 på Tv2 eller T3 servarna så är det inte mycket fusk. Inget som märks av iaf. Däremot blir man ju vansinnig på Ea och deras värdelösa nerladdningstjänst för boosterpacket men det är en annan historia.

Kommentar

• m[A]use^
          Användare
          • December 2005
          • 909

Synd att du inte kör source Alexander! För det rockar! Hör av dig om du skulle börja! Jo det fuskades en hel del...

Den servern jag kör på just nu är annsed som Sveriges största server. Där man en gång i månaden ger ut ett pris till dom tre bästa spelarna. Dom har en clan som spelar i nordens största liga. R60 o är med i europeiska ligan... Jag själv har varit med i laget, men kände att nerverna klarade inte av den tid det kräver för att bli en "kung" i cs. Numera spelar jag å frugan emellanåt för att det är så himla kul! Å komma ifrån vardagen...

Det där med fusk är swestrike stenhårda med, å dom som spelar där är riktiga veteraner. Fuskar någon så går det igång med en gång i gänget o vederbörande blir med omedelbar verkan bannad från servern! I och med att man vinner priser allt från gaming möss till tangentbord så håller man servern otroligt seriös. Sponsrade är dom oxå så dom får datorer för att hålla igång swestrike. För er som i alla fall spelar lr är sugna välkomna å kolla på swestrike.com! Helt klart sveriges bästa server enligt mitt tycke! Seriöst, många bra admins alltid online som kollar!

ha det...
          Min zoon
          -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!

Kommentar

• panna
            Användare
            • December 2004
            • 233

Själv så kör jag på grabbens account, ibland. Spelet heter WoW. mvh. Jouni

Kommentar

• specmats
              Användare
              • December 2004
              • 3060

kör på steams konto Red orchestra som är bra, tyvärr fortfarande buggigt, annnars kommer snart armed assault, alltså operation flashpoint 2!! bästa FPS nånsin...
              Tropheus Duboisi halembe, so
              Melanochromis Auratus, vf
              Synodontis Petricola, odlade

Akvarie-setup (Salt)

Kommentar

• ozric
                Användare
                • March 2004
                • 3187

Betapet är ett ordspel där medlemmar kan spela mot varandra i webbläsaren. Gratis registrering!
                Senast redigerad av ozric; 15 April 2006, 10:49.
                "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                c",)

Kommentar

• Banderad
                  Användare
                  • February 2006
                  • 3479

Kör lite andra spel. Har fått min livsdos av MMORPG:s för länge sedan (SWG och WOW). Så nu tar jag en paus vad det gäller nätbaserade spel...

/Jocke

Kommentar

• m[A]use^
                    Användare
                    • December 2005
                    • 909

Hehe jo det är bra å göra det för det kan ta hur mkt tid som helst! Körde själv swg i ett halvår jag å frugan... Ceimoh o looikie kanske träffades någon gång?
                    Min zoon

Kommentar

• doctor
                      Användare
                      • December 2003
                      • 238

Ursprungligen postat av specmats
                      kör på steams konto Red orchestra som är bra, tyvärr fortfarande buggigt

Är det ett fristående spel nu eller fortfarande en addon? Kan man spela online i squads eller spelar man solo. Går det att spela offline? Deras hemsida var så rörig tyckte jag. Som du märker fikar jag efter en liten recension.

Kommentar

• Banderad
                        Användare
                        • February 2006
                        • 3479

Eraserx: Jag spelade SWG på Chimaera från att servern var nystartad. Hette Banderad även där. Innan dess spelade jag på Bloodfin.

/Jocke

Kommentar

• m[A]use^
                          Användare
                          • December 2005
                          • 909

Tror att vi körde på samma i så fall, va inte det den med mest svenskar på? Vår guild låg på Dantooine. O jag var givetvis imperialst! Guilden hette griffin heights har jag för mig var ett tag sedan.

Midge nectar var några som drog i gång guilden... Kommer inte ihåg alla namn...

Men jag kommer nog aldrig få den upplevelsen igen som jag fick när jag körde swg... Fick en nostalgi tripp o loggade på för någon vecka sedan. Men så besviken jag blev! Dom hade bytt system helt o alla hade i stort sett droppat ut p.g.a detta.

Släpper dom swg 2 så kanske jag blir sugen igen! Är man sw freak så är man! Tror inte jag skulle uppskatta wow lika mkt...
                          Min zoon

Kommentar

• StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10777

Vad är SWG?

Kommentar

• m[A]use^
                              Användare
                              • December 2005
                              • 909

Star wars galaxies
                              Min zoon

Kommentar

Arbetssätt...