Tänkte visa en bild på dom röde petenian nu när dom visade sig för första gången med sina frisimmande yngel bilden är inte hundra som vanligt men det syns nog ändå..tycker dom är jäkligt coola!Ni kan se den andra hanen delvis uppe till höger dom ryker ihop nu titt som tätt hehe dom har lite lip lock åxo fast betydligt försiktigare än vad andra CA kan åsamka
Petenia splendida 2006
Kollaps
X
-
-
-
Oh najs micke! ... mina är på G meKommentar
-
Bara och gratulera micke...Bara jag som var *cikliderna*....kul att vara igång igen []
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=149245
http://spaces.msn.com/berrac/Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskOh najs micke! ... mina är på G me
Nu är dom frisimmande....Kommentar
-
-
Tar upp tråden visar en bild på mina 3 jag har kvar växer bra hanarna är runt 30cm nu,honan är överst!Senast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:14.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Finns det några splendidor kvar i Sverige?
Börjar fundera på om det inte vore dags att hålla några splendidor igen, det var ju ett tag sen sist för min del.
Nu har jag dessutom bättre möjligheter att ha såna, då jag har fredligare fiskar nu än vad jag hade då (dovii, motaguense, sen behöver vi väl inte nämna fler)
Men, jag hittar inga...
Har de tagit slut helt här i landet?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
har ju mina bjässar 1 par här hemma försökt skilja mig från dom men nu är det svårt haft dom ca5 år nuMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Dem som fanns för ett par år sedan kom väl ursprungligen från Jocke/Beast allihop, mina är därifrån. Så det kan nog vara svårt att få tag på nu i alla fall ungdjur. Jag blev för inte alltför länge sedan erbjuden att köpa ett vuxet par men det var här i Stockholms trakten, kanske lite avlägset för dig.Kommentar
-
Dem som fanns för ett par år sedan kom väl ursprungligen från Jocke/Beast allihop, mina är därifrån. Så det kan nog vara svårt att få tag på nu i alla fall ungdjur. Jag blev för inte alltför länge sedan erbjuden att köpa ett vuxet par men det var här i Stockholms trakten, kanske lite avlägset för dig.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar