CIKLIDBLADET nr 4 extra stor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    CIKLIDBLADET nr 4 extra stor

    Hej,
    Ciklidbladet nr.4 har nu skickats iväg till tryckeriet.
    Också detta nummer blir något alldeles extra genom att den innehåller en mängd bra artiklar och färgfoton. Det blir också det största Ciklidblad någonsin genom att den innehåller hela 48 A4-sidor och mer än 100 färgfoton.
    Som en extra julklapp trycker vi också upp en ciklidalmanacka som går ut till alla medlemmar. Denna almanacka innehåller bl.a. 13 helsides (A4) färgfoton på ciklider.
    Ciklidhälsningar
    KJell Fohrman
    PS: Tidningens framsida och en del av artiklarna som finns i detta nummer kan du se och läsa om på "Första sidan"

  • Tommy K
    Användare
    • May 2002
    • 309

    #2
    Ok - jag är övertygad och blir medlem. Men, blir man medlem årsvis eller från det datum man betalar? Känns lite dumt med 295:- för 1 månad (december)... Kan jag betala in pengarna via Internet? Hinner jag få nr 4 om jag betalar idag, eller måste man vänta till nå´n gång nästa år? Många frågor...

    Hälsningar Tommy K

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

      #3
      Hej,
      Man blir medlem per kalenderår - till nästa år sänks medlemsavgiften till 250 kr, tidigare var det 295 kr.
      Det går inte att köpa enstaka nummer däremot brukar vi sälja gamla årgångar till ett reducerat pris, detta väntar vi dock med tills de är något år gamla. Så om man vill ha de tidningar som utkommit i år nu så måste man därför betala in medlemsavgiften för 2002 och då får man de nummer som utkommit tidgare under året.
      Så om du Tommy betalar in medlemsavgiften för 2002 nu så får du alla 4 numren + almanackan samtidigt.
      Här hittar du info om hur man betalar in http://www.ciklid.se/ncs_index.asp?NR=3
      Akvaristiska hälsningar
      KJell

      Kommentar

      • Johan
        Användare
        • August 2002
        • 3029

        #4
        gosse!!

        nu kommer man gå o längta tills den dimper ner i lådan.

        -------------------------
        600liter
        8 Melanochromis maingano
        7 c.moori
        7 ps accei
        10 yngel azurus
        10 yngel röd rubin
        två pumphar crystal r20

        Kommentar

        Arbetssätt...