Eftersom det inte går att ladda upp bilder i kategorin övrigt lägger jag in dem i den här tråden. Akvariet är på 720 liter och där går ett antal abborrar och tre mörtar. Den feta abborren har gått i akvariet i något år och äter mest fiskyngel (oftast Tilapia Marie). Karet står nere på Karlskrona akvarieförening.
Bilder på ett svenskt biotopakvarie
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Ursprungligen postat av BanderadEftersom det inte går att ladda upp bilder i kategorin övrigt lägger jag in dem i den här tråden. Akvariet är på 720 liter och där går ett antal abborrar och tre mörtar. Den feta abborren har gått i akvariet i något år och äter mest fiskyngel (oftast Tilapia Marie). Karet står nere på Karlskrona akvarieförening.Kommentar
-
coola bilder och coolt kar, synd att den sista var så mörk, men det gick ju att göra den ljusare självMvh FredrikKommentar
-
Jo, det är ganska häftigt, dock inget jag skulle satsa på hemma själv. Mörtarna anpassades lätt till akvariemiljö. Abborrarna var lite svårare (några matvägrade och strök med). Men den feta rackaren trivs som fisken i vattnet (han kan sätta i sig 6-7 3 cm tilapia under en matning).
/JockeKommentar
Kommentar