svenska fiskar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • endymion

    #16
    Sarv är den bästa enligt min erfarenhet, hade mina ihop med Zebraciklider och eldbukar i ca 5 år. Glupska rackare som trivs i varmt vatten.
    Elritsa har jag också haft i flera omgångar men det slutar nästan alltid med att dom får nån ögonsjukdom som gör att ögat blir stort som en ärta och dom dör. Den jag haft längst hade jag nog i tre år innan den dog.

    Kommentar

    • Marcus1979
      Användare
      • January 2003
      • 404

      #17
      Abborre + Ancistrus = sant???

      Funderar på att ta en paus i mitt ciklid hållande å istället göra ett försök med svenska fiskar. Har någon provat med ancistrus tillsammans med t.ex. "borrar"?

      Mvh/Marcus
      960L Malawi

      Kommentar

      • malplacerad
        Användare
        • May 2005
        • 877

        #18
        Ursprungligen postat av endymion
        Sarv är den bästa enligt min erfarenhet, hade mina ihop med Zebraciklider och eldbukar i ca 5 år. Glupska rackare som trivs i varmt vatten.
        Sarven är ju också grymt snygg.
        ||||

        Kommentar

        • Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

          #19
          Ursprungligen postat av Marcus1979
          Funderar på att ta en paus i mitt ciklid hållande å istället göra ett försök med svenska fiskar. Har någon provat med ancistrus tillsammans med t.ex. "borrar"?

          Mvh/Marcus
          Abborrar ater kraftor och sakert ocksa Ancistrusar. Jag hade inte hallit abborrar med Ancistrusar som inte atminstone var halften sa stora som abborren.
          Med vänliga hälsningar

          Ola

          Kommentar

          Arbetssätt...