vilket ytterfilter ska jag välja?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lacustris
    Användare
    • June 2005
    • 142

    #31
    En fördel med Fluval FX5 är att det medföljer en extra tredje slangkoppling.
    Bara att köpa till 1" slang (billigt på Biltema) och anluta på filterts utblåssida. Sedan trycker man med pumpen ut vattnet vid vattenbyte.
    Snabbt och smidigt.
    Det är aldrig för sent att ge upp!

    Kommentar

    • bmwpower
      Användare
      • December 2002
      • 1934

      #32
      Tyvärr kommer det bara att finnas uvlampa som tillval från den svenske leverantören

      Kommentar

      • Cutekid
        Användare
        • January 2003
        • 3368

        #33
        Ursprungligen postat av bmwpower
        Tyvärr kommer det bara att finnas uvlampa som tillval från den svenske leverantören
        Bättre att köpa det bra mkt billigare från tyskland.
        Carl

        Besök petrochromis.com´s forum:

        http://petrochromis.com/phpbb3/

        Kommentar

        • Jonas E
          Användare
          • February 2003
          • 2533

          #34
          Ursprungligen postat av bmwpower
          Tyvärr kommer det bara att finnas uvlampa som tillval från den svenske leverantören
          Det låter ju rent ut sagt korkat. Varför inte erbjuda det riktiga paketet? Förstår inte mig på hur folk tänker.....
          /Jonas
          540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

            #35
            Jag får alltid rysningar av "2 in 1"-produkter...brukar sällan fungera som de ska. Är det någon som provat den där Aquael UniMax?

            Kommentar

            • deelay
              Användare
              • September 2002
              • 5394

              #36
              Ursprungligen postat av Stefan Larsson
              Jag får alltid rysningar av "2 in 1"-produkter...brukar sällan fungera som de ska. Är det någon som provat den där Aquael UniMax?
              Jag var o provkände på ett... blir nog inget sånt för min del iaf utan det lutar mer åt ett hederligt gammalt Eheim 2260 eller 2250.
              http://www.aquariumstockholm.se/

              Kommentar

              • deelay
                Användare
                • September 2002
                • 5394

                #37
                Ursprungligen postat av Jonas E
                Det låter ju rent ut sagt korkat. Varför inte erbjuda det riktiga paketet? Förstår inte mig på hur folk tänker.....
                Dom som vill ha det vet om det och beställer ett sånt resten kommer bara bli avskräckta av ett högre pris, alltid "smartare" att erbjuda en billigare variant som folk nappar på och sedan försöka sälja på dom extrautrustningen. En butik som bara erbjudet produkter med "allt till" kommer att upplevas som dyrare.


                "" Indisk affärsideologi""

                En kille vill köpa en bil så han frågar va den kostar.
                Indiern svarar: 7000:- det va billigt tänkte mannen o köpte den, när han sen vred på nyckeln hände det inte mycket så han ropade på försäljaren o frågade varför den inte starta.
                Indiern svarade: Nu har du köpt en bil nu behöver du en motor med!
                http://www.aquariumstockholm.se/

                Kommentar

                Arbetssätt...